Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?p=494724#494724
martin1 blev varnad för följande:
Citat:
Feg som en typisk arab. Flytta dit istället, vi vill inte ha dig här. Det är bara ni araber som kan vara så fega och sitta å säga sånt medans man tryggt befinner sig i något land i väst.
Kommentarer, invändningar?
Tråden startades av en man vars dotter begått det stora misstaget att vara med en "kulturberikare" som sedan inte fattade att det var slut och nu invaderar deras hem med sina kompisar. Det sk samhället betalar den dyraste advokaten i staden (Leif? Nej, varför tror ni det?) för våra skattepengar
mot en etniskt svensk familj (du talade själv om etnicitet i Finland, så får jag be om konsekvens). Jag nämnde också efter detta det outsägligt horribla faktum att en annan svensk kvinna som gjort samma misstag tvingats lämna Sverige med sin familj pga terror medan "kulturberikaren" bor kvar och likaledes lever på det som Svensson knegar ihop. Jag anser att den sinnesrörelse en rättänkande människa känner vid läsningen av sådant ursäktar hans utbrott. Jag upprepar att jag anser att Lasermannen gjorde rätt och att jag hoppas att det kommer fler som han. :evil: