2008-12-26, 17:13
Medlem
Svettiss avatar
Ska flyga hem från buenos aires imorgon klockan 3 och tänkte svänga förbi apoteket innan. Men jag använder mig aldrig av sömnmedel eller liknande annars. Jag vet inte heller vilka ämnen som finns att tillgå här och under vilka namn de marknadsförs. Någon som handlat förut som kan tippsa om något fint? Typ en benzo eller något som man söver o mår gött av
Citera
2008-12-26, 20:15
Medlem
nakedjunkies avatar
Rök en spliff!

Annars lär ju personalen på apoteket känna igen namnen på de verksamma ämnena du är ute efter även om de säljer diazepam som typ truddiluttium forte.
Citera
2008-12-26, 20:23
Medlem
Stilnocttomtens avatar
Först och främst rekommenderar jag att du flyger hem med flygplan. Som ovan kan du knappast flyga från argentina och hem på LSD. Bara så du vet.

Seriöst, though, skulle jag rekommendera typ en sobril 15 nån timme före start och en till några timmar efter start. Det är bättre att ta så lite som möjligt så du inte bängar ut fullständigt 10 kilometer ovanför havet.
Citera
2008-12-26, 20:56
Medlem
_indees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnocttomten
Först och främst rekommenderar jag att du flyger hem med flygplan. Som ovan kan du knappast flyga från argentina och hem på LSD. Bara så du vet.

Seriöst, though, skulle jag rekommendera typ en sobril 15 nån timme före start och en till några timmar efter start. Det är bättre att ta så lite som möjligt så du inte bängar ut fullständigt 10 kilometer ovanför havet.

Hur många stilnoct har du petat i dig ikväll?

Han frågade om vad man kan köpa för skoj på apoteken där.
Citera
2008-12-26, 23:35
Medlem
Stilnocttomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _indee
Hur många stilnoct har du petat i dig ikväll?

Han frågade om vad man kan köpa för skoj på apoteken där.

Inte fler än 8-10 serbiska tior. Kan man inte köpa lsd på apoteken i Buenos Aires?? Det kan förklara varför jag aldrig varit där.

- IKVÄLL SKA JAG FLÖDDRA MEN HÅLLA MIG BORTA FRÅN FLASHBACK

Och hur gick det med det då?
Citera
2008-12-27, 00:27
Avstängd
fenazepams avatar
när jag var i buenos aires så köpte jag bromazepam en ganska ovanlig benso (här i sverige) som tycker väldigt mycket om.
Citera
2008-12-27, 01:57
Medlem
Pinkskins avatar
Ta dig en drink eller två på planet, luta dig tillbaka och slappna av. Go with the flow... Måste finnas en och annan intressant person på din flight!
Citera
2008-12-27, 05:19
Medlem
Är det rädslan du vill komma över? Du tog dig ju dit så då borde du väl klara dig hem?
Annars om det bara är att du har svårt att sova så borde det gå att knalla in på apoteket och helt enkelt fråga om de har något som hjälper. Kan de engelska så borde du bara kunna fråga om "benzodiazepine" så vet de vad du snackar om och om de kan hjälpa dig med den saken. Annars är det väl bara att fråga om sleep aid och se vad de langar fram. Tveksam dock att apoteken slänger ut insomningstabletter utan recept någonstans i världen utan blir väl någon neuroleptika liknande av typ theralen som ges.
Citera
2008-12-27, 05:59
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettis
Ska flyga hem från buenos aires imorgon klockan 3 och tänkte svänga förbi apoteket innan. Men jag använder mig aldrig av sömnmedel eller liknande annars. Jag vet inte heller vilka ämnen som finns att tillgå här och under vilka namn de marknadsförs. Någon som handlat förut som kan tippsa om något fint? Typ en benzo eller något som man söver o mår gött av

Nädå, benzo ska inte vara svårt att få ut på ett apotek utan recept i Argentina Om dom mot förmodan skulle fråga efter recept är det bara muta dom med lite stålar Bara fråga på engelska om de förstår nåt på engelska dvs. Att du behöver nåt benzo för flygningen hem till Sverige för att lugna ner dig och kanske sova skönt på

Lycka till!
Citera
2008-12-27, 09:55
Medlem
Alisas avatar
Det enda jag undrar är hur var Argentina? Och vad gjorde du för kul där nere?
Jag är sugen på att åka dit

onT.... Benso vet i fan...Men tramadol och kodein ska man ju kunna köpa på apoteken där utan recept...Med det blir det en mysig tripp hem
Citera
2008-12-27, 23:10
Medlem
Stilnocttomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Det enda jag undrar är hur var Argentina? Och vad gjorde du för kul där nere?
Jag är sugen på att åka dit

onT.... Benso vet i fan...Men tramadol och kodein ska man ju kunna köpa på apoteken där utan recept...Med det blir det en mysig tripp hem

Sluta snurra. Du tar bort effekten av mina droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in