• 1
  • 2
2003-08-19, 19:41
Medlem
Jag har lite saker som intresserar mig...

Jag undrar om det är många tjejer som kan deep-throat? Hur stora penisar (längd/omkrets) klarar ni av att ta helt ner i halsen?

En tjej som jag var tillsammans med kunde ta ner hela min i varje fall... Det var så skönt så att jag inte kunde andas, och det pirrade i hela kroppen... Jag höll nästan på att svimma... Det är det bästa som jag har varit med om i varje fall... Skööönt...

Nu är ju inte min den allra största, 17cm lång och 13cm omkrets, men hon fick då när hela och drog den fram och tillbaka längst där inne... Och bet försiktigt längst inne vid roten... Det gjorde mig nästan galen...

Till tjejerna som inte kan det: TRÄNA!!! Det är det bästa ni kan göra för era killar, varken ni eller killen kommer att ångra er, he he he...

Jag undrar om det är många killar som har varit med om deep-throat? Vad tyckte ni om det?

Angående storleken på killarnas organ: Jag är helt övertygad om att det inte är därför som de allra flesta tjejerna är tillsammans med en kille eller inte...

Men som kille vill man gärna göra det så skönt som möjligt för tjejen, man vill gärna ha en "perfekt" kuk... Med perfekt så menar jag att längden är sådan att den går mot livmodertappen när den är helt inne i ex. missionären... Omkretsen ska vara sådan att det är lite lite obehagligt just när man trycker in den, men att det efter bara ett litet tag blir jätteskönt...

Sådan vill jag ha till min tjej i varje fall... För mig är det nog lättare att hitta en tjej där min kuk är perfekt på längden, än omkretsen... För en kuk som är 13cm i omkrets klarar nog alla tjejer av utan problem, eller?

Vad säger ni tjejer? Och killar?
Citera
2003-08-19, 23:27
Medlem
TomBombadills avatar
Jag tycker att det där inlägget var helt meningslöst..

Vet inte varför.. Men det gav mig lixom inget att direkt svara på.. Inget som vore intressant iaf.. Tyvär..
Citera
2003-08-19, 23:36
Medlem
Meningslöst?

Vaddå meningslöst? Jag undrar ju om det fanns tjejer som klarar deep-throat...
Citera
2003-08-19, 23:51
Medlem
TomBombadills avatar
Jag vet inte varför.. Kan bara inte motivera det.. Kan väl komma med bidrag..

Jag har aldrig blivit deep throatad...
Citera
2003-08-20, 00:03
Medlem
Se...

Se, det går ju om du vill, ha ha ha...

Synd om dig, då har du faktiskt bommat nåt, ha ha ha...
Citera
2003-08-20, 00:09
Medlem
TomBombadills avatar
Re: Se...

Citat:
Ursprungligen postat av KingBongo
Se, det går ju om du vill, ha ha ha...

Synd om dig, då har du faktiskt bommat nåt, ha ha ha...

Fan.. Arbetar fortfarande på att få tjejen ta satsen i munnen så.. Deep Throat ligger i framtiden
Citera
2003-08-20, 00:10
Medlem
Inte pressa...

Lyd ett gott råd: Försök aldrig pressa henne till nåt... Vill hon inte så vill hon inte...
Citera
2003-08-20, 00:11
Medlem
TomBombadills avatar
Re: Inte pressa...

Citat:
Lyd ett gott råd: Försök aldrig pressa henne till nåt... Vill hon inte så vill hon inte...

Pressar jag henne så får jag aldrig resultat ju..
Citera
2003-08-20, 00:13
Medlem
Re: Deep-Troat & Penisstorlek

Citat:
Med perfekt så menar jag att längden är sådan att den går mot livmodertappen när den är helt inne i ex. missionären...

Du.. det är inte populärt att komma åt livmodertappen sådär. Det är ju knappast en 'liten stöt' som den väl får när man väl kommer åt den. Jag tror att det om något kan liknas vid en fet punkspark.

Dessutom är kvinnor olika, men missionären (såvida benen inte är uppdragna på killens axlar - men kallas det då verkligen missionären fortfarande?) är vanligtvis inte ställningen där man kommer helt in i en kvinna..

-Laura
Citera
2003-08-20, 00:16
Medlem
TomBombadills avatar
Re: Deep-Troat & Penisstorlek

Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Citat:
Med perfekt så menar jag att längden är sådan att den går mot livmodertappen när den är helt inne i ex. missionären...

Du.. det är inte populärt att komma åt livmodertappen sådär. Det är ju knappast en 'liten stöt' som den väl får när man väl kommer åt den. Jag tror att det om något kan liknas vid en fet punkspark.

Dessutom är kvinnor olika, men missionären (såvida benen inte är uppdragna på killens axlar - men kallas det då verkligen missionären fortfarande?) är vanligtvis inte ställningen där man kommer helt in i en kvinna..

-Laura

"Den med benen över axlarna", brukar jag och tjejen kalla den.. Det är iaf inte missionären.. Då går iaf hela kuken in i fittan. Skönt och mysigt.. Kan dock kännas obehagligt för tjejen om hon inte är tillräkligt "uppvärmd".. Och jag har då fan inte stor kuk.. :\
Citera
2003-08-20, 00:20
Medlem
Titta, en tjej också...

Jippi!!! En tjej som svarar också... Äntligen börjar det här att vakna...

Jag menar just missionären med benen uppe på ena eller andra sättet...

Jag känner då en tjej som tycker att det är skönt så länge den bara snuddar just lite grann... Du har nog kanske varit med om alldeles för långa, så att dom slog emot hårt, det förstår jag gör ONT...

Tänk dig att du fick kapa den kuken som gjorde dig illa, tills den blev helt perfekt... Då tror jag i varje fall att den fortfarande skulle ta i lite grann...

Vad tycker du om min utredning med omkretsen då?
Citera
2003-08-20, 00:51
Medlem
Jag har träffat en tjej ett antal gånger , och hon var helt tokig i att svälja balle.
Jag har en balle på 18cm cirka och den svalde hon lätt som en plätt!

Jag själv kunde inte riktigt njuta av akten eftersom jag var livrädd att hon skulle spy vilken sekund som helst.
Fan jag har nästan fobi för spyor...så det var ingen höjdare när hon låg där med ett frustande och gurglande läte från halsen...*ryser*

Har hört att tjejer som kan häva öl som en riktig man , kan även svälja ball som en riktig ma ... kvinna !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in