2003-08-19, 16:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Har ni upplevt något spökaktigt?
Folk som pratar fast det är några hemma?
Dörrar som slår igen?

Berätta!

Själv har jag inte upplevt något sådant.. :?
Citera
2003-08-19, 18:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Möjligen finns det en stillsam poltergeist hemma, troligen en kvinnlig sådan. Suckar och går fram och tillbaka. Har ett par ggr knackat på dörren till mitt sovrum. Huset är byggt på 30-talet allra tidigast och det var i princip en mosse här innan min morfars far dränerade marken. Skratta den som vill.
Citera
2003-08-19, 18:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Min morsas katter kan bete sig ganska konstigt ibland.
De kan liksom frysa och stirra upp i luften och mjaua med blicken riktat rakt ut i intet. Precis som om de ser och pratar med någon.
Det tror morsan i a f, men jag vette fan... Spöklikt?
Citera
2003-08-19, 20:51
Medlem
Jajjamen, jag har sett en varulv en gång!
Helt seriöst!
Det var i London, såg honom i buskarna utanför hotellet.
Citera
2003-08-19, 21:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Autentiska spökhistorier

Citat:
Ursprungligen postat av keepzir
Har ni upplevt något spökaktigt?
Folk som pratar fast det är några hemma?
Dörrar som slår igen?

Berätta!

Själv har jag inte upplevt något sådant.. :?

Jo jag har varit med om att folk pratar fast det är nån som är hemma, jag och min tjej gjorde det idag...
Citera
2003-08-19, 21:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
De kan liksom frysa och stirra upp i luften och mjaua med blicken riktat rakt ut i intet. Precis som om de ser och pratar med någon.

Weird, det där känner jag igen....har två själv, dom beter sig exakt likadant ibland....jag tror dom helt plötsligt får katternas motsvarighet till hjärnsläpp, vad tror du?:P
Citera
2003-08-19, 22:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Weird, det där känner jag igen....har två själv, dom beter sig exakt likadant ibland....jag tror dom helt plötsligt får katternas motsvarighet till hjärnsläpp, vad tror du?

Ja nåt får de i a f. Men det ser jävligt skumt ut. De kan t o m stå med ena frambenet lyftat och mjaua. Håller i sig kanske en 10-20 sekunder.
Ganska lustigt att se.
Citera
2003-08-19, 22:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Har varit med om en del märkligt. Ett exempel var när jag gick in i hallen och det plötsligt stod någon där. Han uppfatta hur personen såg ut ordenligt innan hon var borta. Annars brukar inte spökfenomen vara så tydliga, jag var ganska rädd att gå förbi där en tid efter.
Citera
2003-08-19, 22:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman

Weird, det där känner jag igen....har två själv, dom beter sig exakt likadant ibland....jag tror dom helt plötsligt får katternas motsvarighet till hjärnsläpp, vad tror du?:P
Jo, mina katter också, tyvärr känns nog hjärnsläppsteorin mest trolig. De tar väl efter husse förmodligen.
Citera
2003-08-19, 23:34
äldre konto (old)
Ej medlem
godagens....

i våran lägenhet där vi nu bor så händer de lite konstiga saker... precis när vi flytat in så lyssnade vi på musik och sen så gick vi in i ett annat rum och när vi kommer till baka så har musiken minskat och den har hoppat fram 2-3 spår... sen så när min morsa satt och såg på tv me min kusin så hörde dom hur dörrern öppnades och nån började gå i hallen.... sen så de skummaste av allt är att de brukar börja å vibrera i sängen precis som att man har en vibrator under madrasen.... sen så hawr min flickvän sett nått vitt fara runat i rummet.... för ett trag sen så va vi hemma hoss min flickvän och sova sen så for vi.... dan efter att vi sovit där så ringer hennes farasa å frågar om vi iknt släckt lyset men de hade vi... musiken hade stått på högsta volym alla lysena hade vart tända fast ingen hade vart hemma hoos dom på 1dag.... och de där me att de tänds av sej själv är int första gången de händer... joo däre ja bor är de kännt för att spöka... rykterna säger att de förr har vart en galionsbacke här...

/// hubbe
Citera
2003-08-20, 01:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
Jajjamen, jag har sett en varulv en gång!
Helt seriöst!
Det var i London, såg honom i buskarna utanför hotellet.
Du råkade nog bara vara där samtidigt som Jackass-gänget gick runt i varulvskostymer.

Ontopic: nej, och jag tror inte att någon av er har varit med om något övernaturligt heller. förlåt mig, jag omformulerar, jag vet att ingen av er har upplevt någor "spöklikt" eller vad ni vill kalla det.
Inbildning är ordet, inbildning.
Citera
2003-08-20, 01:28
äldre konto (old)
Ej medlem
[quote="Leeon"]
Citat:
Ursprungligen postat av "Gargamel<br /> Ontopic: nej, och jag tror inte att någon av er har varit med om något övernaturligt heller. förlåt mig, jag omformulerar, jag [b
vet[/b] att ingen av er har upplevt någor "spöklikt" eller vad ni vill kalla det.
Inbildning är ordet, inbildning.

då tycker ja att du sak ta ett besök i lägenheten där de händer nåå VARJE NATT.....

/// hubbe
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in