2003-08-20, 02:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Kom in genom dörren hemma här om dan och då stog en kvinna i läder-byxor och röd tröja i köket och jonglerade med päron, väldigt mysko tyckte jag så gick jag å satte på tv:N............
Obs jag tror det va flickvännen ????? )....... 8)
Citera
2003-08-20, 12:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag och mina polare såg en gång en gammal volvo som inte var igång och ingen satt i börja köra iväg och ratten bara snurrade av sig själv!!!

En kväll hörde två av mina polare ett konstigt skrik som kom ifrån precis där dom stod sen såg dom en orangt ljussken sväva ovanför marken och en katt var under ljuset! senare samma kväll hörde jag också ett skrik som kom ifrån precis där jag stod!

En annan gång (detta är inget spökaktigt) gick jag och en annan polare till en kyrkogård mitt på natten man såg nästan inget sen trillade jag in i ett stort och djupt hål i marken... hehe jag fick lite panik då! sprang snabbt som f*n ut från kyrkogården
Citera
2003-08-20, 12:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja kände en gång en brud som hade en tavla med blodiga handavtryck på. Det stod även något skrivet på den.
Det kusliga är väl att den inte såg ut så från början utan att det upptäcktes en morgon.
Citera
2003-08-20, 14:42
äldre konto (old)
Ej medlem
En dag när jag kom hem satt min katt i soffan och rökte en cigarett. Med sina mustiga små läppar blåste han ringar och käkade emellanåt lite snacks. Fick direkt en ingivelse om att han måste vara besatt, tippade på Benito Mussolini då jag med största säkerhet kände igen rökringarna från odenplans t-baneperong.

Hyfsat olustigt kan jag lova!
Citera
2003-08-20, 15:28
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leksvin
Ja kände en gång en brud som hade en tavla med blodiga handavtryck på. Det stod även något skrivet på den.
Det kusliga är väl att den inte såg ut så från början utan att det upptäcktes en morgon.
Den här "bruden", hon var inte synthare månne?
Citera
2003-08-20, 16:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Detta tänker jag på en del.
Ponera att det finns saker/varelser som Poltergeister, andar, spöken osv.
Då när jag sitter hemma och runkar....står de bredvid och kollar på då?
Utan att jag ser dem?
Citera
2003-08-20, 16:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold_Braunschweiger
Detta tänker jag på en del.
Ponera att det finns saker/varelser som Poltergeister, andar, spöken osv.
Då när jag sitter hemma och runkar....står de bredvid och kollar på då?
Utan att jag ser dem?

Bara kvinnorna, männen sätter på dem.
Citera
2003-08-21, 02:40
äldre konto (old)
Ej medlem
får man fråga om hur många som sett "spöken" under den period av livet dem har haft mest problem med halluciena droger och relativt vilsna perioder?
Jag såg Gud en gång. Men han var mycket längre och bättre klädd än mig.
Men då var jag tydligen på syra också
Citera
2005-05-11, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leeon
Inbildning är ordet, inbildning.

Inbildning är inget ord, däremot inbillning=)

2 år senare...
Citera
2005-05-11, 15:23
Medlem
Jenslaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe

i.... sen så de skummaste av allt är att de brukar börja å vibrera i sängen precis som att man har en vibrator under madrasen....

Du har inte kikat om det är flickvännen som gömt nåt där då?

Själv har jag inte varit med om nåt, inte som jag kommer ihåg iaf...
Citera
2005-05-11, 15:32
Medlem
när vi var i thailand så berättade våra grannar som bor under att det var någon som gick runt i våran lägenhet på nätterna. det är ett 2 familjs hus så det finns inga andra grannar..

Jag tror att det var hyresvärden som var här och runkade till all afotton på bruden
men det tror inte grannarna, de flyttade 2 månader efter detta..
Citera
2005-06-11, 20:20
Medlem
Sharkys avatar
Mina föräldrar bor i en gammal skola som är över 100 år. Där hemma händer det en massa saker. Man känner sej ständigt iakttagen, känslan är nästan kvävande. fotsteg, röster och skuggor av människor. ibland kännner man att någon lägger sej ner i sängen bredvid en själv.. eller sätter sej bredvid i soffan.. Det är vidrigt att vara där ensam.. Röster från vinden. Och denna känsla av iakttagelse.. ush.. den är fruktansvärt obehaglig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in