2008-12-23, 23:20
Medlem
DarkKnights avatar
Nån som har erfarenhet av handla snus på den sidan? Tycker dock att priserna är högre än vad en del butiker tar, brukar köpa en dosa för mellan 43-45 kr.
En intressant sak är ju att dom har nästan all snus som finns. I butikerna så finns ju inte ens hälften av dom.
Tacksam för svar iaf.
Citera
2008-12-23, 23:24
Medlem
slprojects avatar
Va riktigt dyrt, 44:- för general white portion. Jag betalar 36:- på macken... Men jag antar att dom riktar sig till folk utanför sveriges gränser?
Citera
2008-12-23, 23:31
Medlem
DarkKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slproject
Va riktigt dyrt, 44:- för general white portion. Jag betalar 36:- på macken... Men jag antar att dom riktar sig till folk utanför sveriges gränser?

Jag är ganska så säker på att dom riktar sig till folk utanför sveriges gränser, men jag tänkte testa att beställa en stock snus därifrån. Såg att det är UPS som levererar.
Citera
2008-12-23, 23:49
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkKnight
Jag är ganska så säker på att dom riktar sig till folk utanför sveriges gränser, men jag tänkte testa att beställa en stock snus därifrån. Såg att det är UPS som levererar.

Enbart därför? ^^
Citera
2008-12-23, 23:58
Medlem
xiqs avatar
UPS är fan riktigt skumma! Kommer ihåg när min Ipod var på lagning och jag sa att de omöjligt kunde skicka hem paketet då de hade riktigt skumma leverans tider och jag var själv tvungen att ta emot det (typ klockan 10-13.00 på vardagar). Och detta fungerade inte för mig på den tiden då jag pluggade. I alla fall så vägrade de även att leverera ipoden till platsen där jag befann mig. Dessutom stör jag mig sjukt mycket på deras förbannade skåpbilar som ser ut som värdetransporter.
Citera
2008-12-24, 18:13
Medlem
Nojlagets avatar
Jag kan å det varmaste rekommendera dig att beställa från den sidan. Den har räddat mig flera gånger under utlandsvistelser. Visst kostar det lite mer men förr var det så att man fick tredje stocken för halva priset så det blev ganska exakt som svenska priser ändå.

Snabb och pålitlig leverans. Har aldrig haft några problem.
Citera
2008-12-24, 22:29
Medlem
wiktorsson9s avatar
EDIT:skit samma kollade fel >_<

jaja Sjukt bra priser Är priset Inklusive/Eklusive frakt ?
Senast redigerad av wiktorsson9 2008-12-24 kl. 22:34.
Citera
2008-12-25, 00:13
Medlem
R.Rs avatar
Går inte att beställa därifrån till sverige längre. Jag vet, för jag brukade beställa snus som är svårt att få tag i butik förut därifrån, men nu går det inte längre tyvärr. Men bor man utomlands är de säkert kanon!
Citera
2008-12-25, 16:47
Medlem
bluemoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojlaget
Jag kan å det varmaste rekommendera dig att beställa från den sidan. Den har räddat mig flera gånger under utlandsvistelser. Visst kostar det lite mer men förr var det så att man fick tredje stocken för halva priset så det blev ganska exakt som svenska priser ändå.

Snabb och pålitlig leverans. Har aldrig haft några problem.

5 points and you can order your next roll with 50% discount
Citera
2008-12-25, 16:51
Medlem
iBOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiq
UPS är fan riktigt skumma! Kommer ihåg när min Ipod var på lagning och jag sa att de omöjligt kunde skicka hem paketet då de hade riktigt skumma leverans tider och jag var själv tvungen att ta emot det (typ klockan 10-13.00 på vardagar). Och detta fungerade inte för mig på den tiden då jag pluggade. I alla fall så vägrade de även att leverera ipoden till platsen där jag befann mig. Dessutom stör jag mig sjukt mycket på deras förbannade skåpbilar som ser ut som värdetransporter.

Dem är sjukt jobbiga!
Citera
2010-04-16, 07:00
Medlem
sickmofos avatar
Jag beställde just precis min tredje stock därifrån! Dom har otroligt bra priser och pålitlig leverans.

Dom inriktar sig garanterat på utländska köpare, jag bor numera i usa och det är billigare att köpa snus+frakt från den hemsidan hit än att köpa i en vanlig butik i Sverige.

Köpte till exempel just en stock kronan(+ en random dosa som buysnus ger vid varje köp). Det kostade $35 = 249 kronor. Priset på en stock på till exempel Willys ligger väl till och med över det i Sverige? Måste ha något att göra med dollarns låga värde och skatten i Sverige. Plus att dom ger den 6e stocken gratis! Det kan man inte tacka nej till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in