2009-01-30, 21:34
Medlem
Mumsemumss avatar
Jäklar vad jag vill borra in min lilla pillesnopp i valfri danstjej! Så jäkla läckra!!!
Citera
2009-01-30, 21:37
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsemums
Jäklar vad jag vill borra in min lilla pillesnopp i valfri danstjej! Så jäkla läckra!!!

Din lilla Hon som Magnus dansar med vore inte helt fel
Citera
2009-01-30, 21:45
Medlem
J0kerns avatar
Jäklar vad kåt man blir av att se Bagge dansa
Citera
2009-01-30, 21:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0kern
Jäklar vad kåt man blir av att se Bagge dansa

Nja denna veckan var hon inte så het, om man ska jämföra med förra veckan, my god vad het hon var då
Citera
2009-01-30, 22:20
Medlem
Lantbruks avatar
Ett givande och trevligt avsnitt, med två nackdelar:

1. Magdalena var inte med.
2. Kitty har inte åkt ut. Linda eller Blondinbella skulle varit på hennes plats.

Carl-Jan gick det ju riktigt bra för , och Elisabets dans fungerade ju också. Magnus var en liten besvikelse, särskilt med tanke på att Paso Doble egentligen passade honom utmärkt. Niclas briljerade på tjurfäktningsarenan med sin attraktiva danspartner Jeanette, ackompanjerade av ABBA:s Voulez Vous.

Morgan missade jag, vad trevligt att det gick så bra för honom. Laila höll samma höga klass som vanligt, och George och även Kitty har förbättrat sig. Hasse Aro får bättra på sig tills nästa vecka.

Angående de kvinnliga proffsdansarnas läckerhet, så har jag redan uttalat mig om detta:

Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Sitter och kollar på danserna på tv4s hemsida nu. Carl-Jans tango var ju bara för skön : http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.817401

Angående Helena...:

Citat:
Ursprungligen postat av BrandonNovak
Bara jag som tycker Helena som dansar med Morgan är SINNESJUKT vacker? Vill inte bara trycka henne i bajjan, vi även föröka mig med henne och skaffa hund, katt, syfolis och villa med henne!...

Även om jag anser dina fantasier vara något vulgärt formulerade , så håller jag med dig. Helena har aldrig varit med i någon tidigare säsong va? Hon var hursomhelst ännu en sanslös skönhet.

Trevlig jive hon och Morgan dansade förresten: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.817408

Någon som vet vad låten till denna jive heter?

Citat:
Ursprungligen postat av Super Swamper
Det är många av dansarna som är riktigt ögongodis. Jag har funderat över vad det är som gör Annika Sjöö så jäkla läcker. -Jag menar, det ser ut som att hon dansat in i en vägg, men ändå är det någonting med henne som gör att man får syndiga tankar.

Nu vet jag inte om jag delar dina syndiga tankar , men kan förövrigt bara hålla med dig. Det är något oerhört attraktivt hos de kvinnliga proffsdansarna som medverkar. Angående Annika så är det svårt att sätta fingret på vad det är hos henne som är så tilltalande, det enda jag vet är att hon är oerhört läcker. Kolla henne i hennes tango med Magnus: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.817404 - återigen, vilken kvinna.

Bra låt till tangon som jag länkade ovan förresten, som någon påpekat tidigare i tråden .

Mvh

Senast redigerad av Lantbruk 2009-01-30 kl. 22:23.
Citera
2009-01-30, 22:46
Medlem
Såg bara på programmet efter nyheterna. Men vilken konstig klänning programledaren (Jessica, eller vad hon nu heter) hade.

Hennes bröst såg så konstiga ut. Kolla på reprisen om ni inte såg det. En bröstet såg ut att vara bortopererat och det andra såg ut att hänga.

Jag ska inte klaga på hur tjejer ser ut. Men en sån klänning skulle jag inte ta på mig...!
Citera
2009-01-30, 22:52
Medlem
Mumsemumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Din lilla..
Ja, allt är givetvis relativt. Skulle jag tex betäcka Carl Jans brutta, Maria, skulle hon ju spricka av min "Lilla Skutt"
Citera
2009-01-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsemums

Elisabeth Höglund?
Citera
2009-01-30, 23:12
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringdans
Såg bara på programmet efter nyheterna. Men vilken konstig klänning programledaren (Jessica, eller vad hon nu heter) hade.

Hennes bröst såg så konstiga ut. Kolla på reprisen om ni inte såg det. En bröstet såg ut att vara bortopererat och det andra såg ut att hänga.

Jag ska inte klaga på hur tjejer ser ut. Men en sån klänning skulle jag inte ta på mig...!

Hon tog priset förra veckan i sin röda utstyrsel. Se om du kan hitta dom bilderna. Personligen så tycker jag att hon ser ut som en häxa.
Citera
2009-01-30, 23:26
Medlem
Mumsemumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonComposMentis
Elisabeth Höglund?
Nää, jag tänker mest på de professionella kvinnliga dansarna.
Citera
2009-01-31, 00:17
Medlem
Eknemars avatar
Magnus Samuelsson....what a man
Citera
2009-01-31, 05:55
Bannlyst
dööööööööööööööö
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera