2010-10-30, 15:20
Bannlyst
Bumpar

Någon som snappat upp någon information om en fortsättning på programmet?

Blir det under våren det drar igång?
Citera
2010-10-30, 19:45
Medlem
raugers avatar
Du kan inte bärga dig eller?
Citera
2010-12-08, 02:00
Medlem
Ja, nu är det snart dags igen!

Det ryktas att TV4 har fått Frank "Kuken ska ha sitt" Andersson att ställa upp. Andra deltagare ska vara Alexander Rybak (Norges melodifestivalvinnare 2009), Andreas Weise (Idoldeltagare och Arnes son), Hannah Graaf (Magdalenas syster), Helena Lundbäck (hoppryttare), författaren Björn Ranelid och sångerskan Jessica Andersson.
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.2244327/frank-andersson-klar-for-let-s-dance

Domaren Maria Öhrman har tydligen fått sparken och ersatts med en fd playboymodell.
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.2215331/playboymodellen-ersatter-maria-ohrman-i-juryn

Vad tror ni om 2011 års upplaga av Let's Dance? Blir det bra eller dåligt med en förnyad jury? Vem går långt, vem blir årets Peppe? Vilka mer kändisar skulle ni vilja ha med?

Själv tycker jag att det ser ut som en lagom blandning, den obligatoriska Idol-deltagaren, folkkära kvinnliga kändisen, kvinnliga idrottaren, kulturnissen, sexiga bruden, rebellen, biffiga manliga idrottaren... De verkar väl ha fyllt rätt många kvoter så långt? Känns som en ganska "snäll" grupp än så länge, skulle behövas någon mer skandalperson... Hannah Graaf är onödig att ha med tycker jag, de har redan haft med hennes syrra och de ser ju likadana ut. Det vore skoj att ha med Patrik Sjöberg, han brukar vara "bra tv". De saknar den solklara roliga-gubben-som-inte-kan-dansa, men det tycker jag är lika bra det, blir lite tjatigt med självskrivna jumbos i varje avsnitt.

Skulle nog tippa Jessica och Alexander som möjliga duktiga dansare, men vi får väl se hur det ser ut när hela startfältet är klart.

Trist om de sparkat Maria Ö enbart för att hon inte skulle vara tillräckligt ung och sexig. Tyckte juryn var bra som den var.
Senast redigerad av Wildebeest 2010-12-08 kl. 02:05.
Citera
2010-12-18, 16:20
Medlem
Ronilles avatar
Let's Dance 2011

Den 7/1 startar Let's Dance igen. Vad säger vi om årets startfält?

www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/letsdance/article8298454.ab

(Om det finns en befintlig tråd redan får moderatorn flytta denna tråd dit)
Citera
2010-12-18, 16:34
Medlem
Charlie.Chaplins avatar
ingen vidare startfält .Bagge och Ranelid och en som pratar Värmländska Tina Turner ursäkta stavningen,,men Hannah Graaf och Jesica A.kan vara fröjd att se,,Franky Boy är med också
han gör väl en dubbel Nelson...
Citera
2010-12-18, 17:24
Medlem
Zcapegoats avatar
Kan någon skriva i tråden vilka som ska vara med? Klickar inte på AB-länkar nämligen.
Citera
2010-12-18, 17:35
Medlem
Trumpeters avatar
Ett rätt tråkigt startfält. Tror Jessica kan ta sig ganska långt.
Citera
2010-12-18, 17:42
Medlem
ja det var ett tråkigt startfält.. får se om jag kikar
Citera
2010-12-18, 19:50
Medlem
TheWorldsGreatests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Kan någon skriva i tråden vilka som ska vara med? Klickar inte på AB-länkar nämligen.

Anders Bagge, ”Idol”-domare.
Alexandra Pascalidou, programledare.
Helena Lundbäck, ryttare.
Hannah Graaf, fd artist.
Figge Norling, skådespelare.
Björn Ranelid, författare.
Andreas Weise, artist.
Alexander Rybak, artist.
Tina Thörner, rallykartläsare.
Frank Andersson, f d brottare.
Jessica Andersson, artist.
Citera
2010-12-18, 19:50
Medlem
Ronilles avatar
Okej. Följande är med:

Andreas Wise
Hanna Graaf
Tina Törner
Frank Andersson
Denise Rudberg
Björn Ranelid
Anders Bagge
Alexandra Pascalidou
Helena Lundbäck
Figge Norling
Alexander Ryback
Jessica Andersson
Citera
2010-12-18, 20:27
Medlem
Zcapegoats avatar
Tack så mycket. Nej, det var ju inte så mycket att hänga i julgranen. Får se om jag tittar eller inte.
Citera
2010-12-18, 21:52
Medlem
Ronilles avatar
Ojdå, great minds think alike. Samma lista, samma minut.

Nä, det känns faktiskt iskallt måste jag säga. En ryttarinna och Arne Weises son...hm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in