2009-02-14, 10:11
Medlem
Snoppzors avatar
George Scott verkar vara ganska tom i huvudet, det ha jag tyckt sedan första programmet. Men när han kallade Tony "fjolla" igår så verkar det finnas en liten koldriven motor innanför pannbenet ändå

Nu ser vi fram emot efterspelet där folk fördömmer, skriver "homofob" på stora plakat och ropar efter hans avsked.. Tävligen blev precis lite roligare!
Citera
2009-02-14, 10:54
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
George Scott verkar vara ganska tom i huvudet, det ha jag tyckt sedan första programmet. Men när han kallade Tony "fjolla" igår så verkar det finnas en liten koldriven motor innanför pannbenet ändå

Nu ser vi fram emot efterspelet där folk fördömmer, skriver "homofob" på stora plakat och ropar efter hans avsked.. Tävligen blev precis lite roligare!
Jag skulle vilja säga att det ligger en del streetsmarthet bakom det uttalandet. Boxare verkar generellt sett vända sig emot det politiskt korrekta etablissemanget.

Ingo älskade USA, Paulo Roberto hatar feminister, George Scott är ännu en i raden.

Boxarna är ju vana att få pk:iternas vrede emot sig. Det verkar som att de inte är intresserade av att dansa efter deras pipa.
Citera
2009-02-14, 10:56
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det var verkligen på tiden att Kitty åkte ut, den levande clownen hade inget att göra i Lets Dance. Ser redan fram emot nästa veckas omgång, då ryker George, lika bra det, för jag är trött på honom nu, mina sympatier för honom är som bort blåsta.
För att han kallade Tony för en fjolla?

Enligt mig var det bara uppfriskande. Det är ju det alla tänker när de ser programmet.
Citera
2009-02-14, 10:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
För att han kallade Tony för en fjolla?

Det tyckte jag var bra sagt av honom, läs mitt inlägg, har inte varit kritisk mot hans uttalande, är mer trött på honom, tycker inte att han fyller någon funktion, har svårt för hans danspartner också, en lång ful dromedar.
Citera
2009-02-14, 12:08
Medlem
Klåd Junkers avatar
George sa som han gjorde eftersom Tony ÄR en fjolla! Vad är problemet? Champen kanske inte vill "boxas" med fjollan eftersom han är rädd för att åka på stryk - bögstryk. Så, nu står det väl 1-1 i den matchen...

Tack gode gud för att Kitty flög ur tävlingen. Det finns en gudomlig rättvisa. Nu kan man sova gott om natten och slippa se denna liknöjda, sjukligt kitschiga barnrumpa dela ut presenter till domarna och apa sig på tv.

Mer Elisabeth Höglund till folket!
Citera
2009-02-14, 13:11
Medlem
Broffs avatar
Nej för fan inte Elisabeth Höglund.
Hon är gräslig, mer bagge åt folket
Citera
2009-02-14, 14:43
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offe_man
Jag vill ha ut Höglund, enkelt, hon har inget där att göra, låt henne ligga kvar i kistan

Äsch, hon är en skön figur. Magnus är dock bäst!

Förresten, varför finns det två trådar om Let's Dance? En 2009 och en allmän?
Citera
2009-02-14, 19:12
Medlem
Klåd Junkers avatar
Visst é hon?!...
Det finns 2 trådar av av den anledningen att folk här kan indelas i två grupper: De som är lite allmänt orienterade och de som vill gå mer på det så kallade djuupet...
På tal om detta och Elisabeth Höglund så...
Citera
2009-02-14, 19:19
Medlem
Fox Mulders avatar
asså shit vicken röv bagge har.
Citera
2009-02-14, 19:49
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fox Mulder
asså shit vicken röv bagge har.

Haha! Ja, jag såg röven i tidningen.Såg riktigt härlig ut.

Förövrigt hoppas jag att Kitty åker ut snart.Kan verkligen inte med den tjejen alltså.
Citera
2009-02-14, 19:51
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk

Förövrigt hoppas jag att Kitty åker ut snart.Kan verkligen inte med den tjejen alltså.
Det räcker gott och väl att hon åkt ut en gång.
Citera
2009-02-14, 19:52
Medlem
Fox Mulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk

det var väll hon som åkte ut sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in