2008-12-23, 22:14
Medlem
Jag frsker spela upp en .img fil, en dvdr film. I VLC fungerar filmen men s fort man hoppar fram i filmen s avslutas den. Fungerar inte i WMP eller Media player classic fr dr str det bara att Media player classic har slutat att fungera..
Vad r det fr fel?
Citera
2008-12-23, 22:25
Medlem
Snyfts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Jag frsker spela upp en .img fil, en dvdr film. I VLC fungerar filmen men s fort man hoppar fram i filmen s avslutas den. Fungerar inte i WMP eller Media player classic fr dr str det bara att Media player classic har slutat att fungera..
Vad r det fr fel?

Felet r att filmen r inbackad i en image fil. En kopia av en cd-skiva som brnnarprogram brnner rakt av s all information blir korrekt och man kan spela upp den i dvd-spelare sen. Ladda ner Daemon-Tools och ladda in .img filen i detta sen kan du spela upp filmen ur den virtuella dvd-lsaren med mpc/WMP
Citera
2008-12-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyft
Felet r att filmen r inbackad i en image fil. En kopia av en cd-skiva som brnnarprogram brnner rakt av s all information blir korrekt och man kan spela upp den i dvd-spelare sen. Ladda ner Daemon-Tools och ladda in .img filen i detta sen kan du spela upp filmen ur den virtuella dvd-lsaren med mpc/WMP
r precis vad jag gr, men nr jag vljer att spela upp DVD i media player classic s fr jag detta meddelande precis som i wmp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in