2008-12-23, 21:18
Medlem
Snardeths avatar
Måste bara fråga slängt i mig 13st 10mg Sobril, druckit några öl.. Men effekten vart fan är den???? slängde i mig för 1 timme sen.. Va kan ja göra för att boosta mer+?
2008-12-23, 21:19
Medlem
b0gfettos avatar
Effekten är där den bör sig vara på 130mg, hur mycket tror du att du ska känna på det?
2008-12-23, 21:21
Medlem
Snardeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Effekten är där den bör sig vara på 130mg, hur mycket tror du att du ska känna på det?

nee vet itne alls.. Men ja har inte blivit ångestfri alls.. inte ens seg..
Vet att sobril inte alls är den bästa benson men.. Vill känna mig skön.. har väl ca 20 kvar kanske.. kanske testa slänga i mig alla? Hmm...
2008-12-23, 21:22
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snardeth
nee vet itne alls.. Men ja har inte blivit ångestfri alls.. inte ens seg..
Vet att sobril inte alls är den bästa benson men.. Vill känna mig skön.. har väl ca 20 kvar kanske.. kanske testa slänga i mig alla? Hmm...

Så ditt mål är att bli ångestfri när du super på benzo? Är syftet att bli ångestfri så skippar du alkoholen.
2008-12-23, 21:24
Medlem
Himmler!s avatar
Ta det i bensotråden istället. Tråd låst.

Mod.
2008-12-23, 21:24
Medlem
Snardeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Så ditt mål är att bli ångestfri när du super på benzo? Är syftet att bli ångestfri så skippar du alkoholen.

Nee okej jag vill flumma på dom och bara må bra och det brukar jag göra när jag blandar.. kom nyss hem från en 2 veckors benso resa från thailand så inget biter väl på mig nu... Men sånt är livet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in