2008-12-23, 19:04
Medlem
BraSmas avatar
Tnkte bara hra vad ni har att sga om den hr godingen. Sjlv har jag en nstan komplett samling frn 2002 som man r lite smtt stolt ver. Jkligt skojig serie som har hngt med mig lnge.
Citera
2008-12-23, 19:53
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BraSma
Tnkte bara hra vad ni har att sga om den hr godingen. Sjlv har jag en nstan komplett samling frn 2002 som man r lite smtt stolt ver. Jkligt skojig serie som har hngt med mig lnge.

r den enda serietidning jag lser. Har svrt att frst var Darnell fr allt ifrn.
Tror jag har har bda tidningarna frn frsta utgivningsret ngonstans hr hemma. Hyffsad njd ver det
Citera
2008-12-23, 20:00
Medlem
surfacings avatar
Jajemnsan! Delad frstaplats med serien Rocky. Jag har prenumererat i ngra r frut. Brukar kpa tidningen lite p om p nufrtiden ocks. Och nr jag knner att det rycker i anus ibland s har jag en fet back hr hemma att vlja och vrakar ur .
Citera
2008-12-23, 20:08
Medlem
BraSmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
r den enda serietidning jag lser. Har svrt att frst var Darnell fr allt ifrn.
Tror jag har har bda tidningarna frn frsta utgivningsret ngonstans hr hemma. Hyffsad njd ver det

S pass! Jo jag har ocks velat infrskaffa de tidigare utgvorna, men jag begriper mig inte riktigt p tradera s det r ett projekt jag fr skjuta upp till senare.

h frresten, med frsta utgivningsret, menar du d 1988 d Herman dk upp i Fantomen fr frsta gngen, eller syftar du p 1998 d han publicerades som serie? (eller han kanske var med i bacon & egg, minns inte riktigt)
Citera
2008-12-24, 00:18
Medlem
Alvss avatar
Herman hedning r en mycket bra serie,kanske den bsta i Sverige. Synd bara att den inte gr att kpa i vanliga butiker
Citera
2008-12-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvés
Herman hedning r en mycket bra serie,kanske den bsta i Sverige. Synd bara att den inte gr att kpa i vanliga butiker
Vad? Kan man inte kpa den p Ica? Det kunde man ju frr...
Citera
2008-12-24, 00:36
Medlem
♫♫♫s avatar
Underbar serie! Har alla nummer sedan hsten 2002

Jo... Har sett den p bde Pressbyrn och ICA men inte verallt.
Citera
2008-12-24, 23:58
Medlem
lskar den kttiga fan
Citera
2008-12-25, 11:04
Moderator
Snuffelbutts avatar
Brukar kpa julalbumen! Tycker det r fr lite Hedning i tidningarna fr att det ska vara vrt att prjsa! Har dock den kompletta samlingen jultidningar! nr1 och framt! (dom gamla var svartvita om ngon undrar)
Citera
2008-12-25, 12:34
Medlem
Beethovanias avatar
Jag har inte lst Herman Hedning jttemycket, men p den gamla goda tiden d man slde jultidningar brukade jag ofta kpa ett litet samlingsalbum med Herman Hedning till mig sjlv. Oftast tyckte jag att serierna var vldigt roliga, speciellt nr Herman skulle banka skiten ur Lilleman medans Gammelman tittade p trgd.

Fanns ven ett roligt album dr Herman lyckades bli ledare ver ett gng utomjordingar, de gav honom roliga titlar som "Ers verjvlighet" eller "Ers Vidrighet"

D det var ett bra tag sen jag lste Herman Hedning s vet jag inte riktigt om jag fortfarande tycker om humorn. Det blir vl att ta reda p det.
Citera
2008-12-25, 13:13
Medlem
Clit_Commanders avatar
hade prenumeration p tidningen men glmde av att betala rkningen s dem slutade att komma hem i brevldan. vldigt rolig tidning kanske ska brja prenumerera p den igen. har frresten en sdan liten Herman Hedning figur man fick den i en utgva fr ngot r sen
Citera
2008-12-25, 15:38
Bannlyst
kan stoltsera med att jag har lst alla HH sedan start, dessvrre har mnga frsvunnit. Det r en serie som bara blivit bttre med ren, och jag kommer troligen att fortstta lsa den ett bra tag. Den r snudd p genial.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in