2008-12-23, 19:04
Medlem
Tjena. det är så att utforskaren har slutat fungera i mitt vista på laptopen.
går inte att göra en ända grej, allt har lagt av.
Sen när jag ska formatera om datorn så säger den att en hårddisk inte kan hittas, :S
Någon som vet hur jag kan göra för att slippa skicka iväg datan på reparation

Tackar för ev svar
Citera
2008-12-23, 19:13
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjonk3n
Tjena. det är så att utforskaren har slutat fungera i mitt vista på laptopen.
går inte att göra en ända grej, allt har lagt av.
Sen när jag ska formatera om datorn så säger den att en hårddisk inte kan hittas, :S
Någon som vet hur jag kan göra för att slippa skicka iväg datan på reparation

Tackar för ev svar
Försöker du formatera om datorn via original Vista dvd'n eller via den inbyggda recovery partitionen?
Citera
2008-12-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Försöker du formatera om datorn via original Vista dvd'n eller via den inbyggda recovery partitionen?
Provade nyss recovery partionen utan resultat, har ett sk pirat os. fick inte med ngn dvd
Citera
2008-12-23, 19:23
Medlem
ehh det va inte recovery partionen, det va microsoft restor, när man kan trycka tex F11 i början. kommer inte in till Dator som det finurligt heter på vista, så kan ej starta den
Citera
2008-12-23, 20:04
Medlem
kimdah2002s avatar
Öhh köper man en laptop brukar man alltid få med antingen Vista dvd eller recovery partition eller att man kan göra dvd'n från hårddisken... Kom inte datorn med Vista förinstallerat ?
Citera
2008-12-24, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Öhh köper man en laptop brukar man alltid få med antingen Vista dvd eller recovery partition eller att man kan göra dvd'n från hårddisken... Kom inte datorn med Vista förinstallerat ?
jo det gjorde det. och det finns en partiton på datorn, men ngn skiva fick jag inte me. och jag kommer inte in nånstans :S vart jag än klickar så står det att utforskaren har slutat fungera. :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in