Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-23, 04:09
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Hennes sida på Kamrat.com om den inte postats i denna tråd ännu.

http://www.kamrat.com/kamrat/kamrat?do=view&usr=johansson.79

För övrigt, om man bortser att hon skriver som en 14-åring, vill hon bli advokat... å rik förstås hehe .
Jag brukar vanligtvis ogilla personer som försöker applicera WT på folk till höger och vänster, men det här måste vara ett tvättäkta WT. Syndromoffer som blev gravid som 15-åring, har en drös fula och mer eller mindre mongo ungar, kan inte uppfostra dem för fem öre, tar inget ansvar, är knappt skrivkunnig och har som främsta intresse att cruisa runt i en gammal amerikansk skrothög och lyssnar på Eddie Meduza.
2008-12-23, 04:13
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Väldigt välskrivet och sakligt inlägg av dig

Tack, men sen spårade tyvärr även jag ur när jag läste vad puckot Mymlan skrev. Men men, jag har fantastiskt lätt att lacka ur på alla naiva förståsigpåare som sitter inne med hela sanningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mondobaby
Hmm...... undrar just hur mina ungar uppfattas

Eller jag med för den delen...hahaha

Hur du uppfattas ska vi nog ta i ett lämpligare forum

/#LOUDmouth#
2008-12-23, 07:32
Medlem
Phreakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Hennes sida på Kamrat.com om den inte postats i denna tråd ännu.

http://www.kamrat.com/kamrat/kamrat?do=view&usr=johansson.79

För övrigt, om man bortser att hon skriver som en 14-åring, vill hon bli advokat... å rik förstås hehe .

..och gillar att åka raggarbil och höra på Eddie Meduza!
2008-12-23, 07:50
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Jag antar att du aldrig fildelat, gått mot röd gubbe, kört för fort, inte stannat helt vid en stop-skylt. Du har säkerligen inte druckit en droppe alkohol innan du fyllt 18 och din första systembolatsvara införskaffades när du var 20. Annars kan du ödmukligen hålla käften och sluta skämma ut dig i tråden.
Varför svarar du inte på frågorna istället för att komma med motfrågor?
2008-12-23, 08:10
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortician
Varför svarar du inte på frågorna istället för att komma med motfrågor?
Ungefär som du gjorde i och med det där svaret alltså.
2008-12-23, 08:21
Medlem
Avstängd 24h från FL. Oväntat.

Och av inläggen från er övriga kan ni nog vänta samma sak i er inkorg där.

Aja baja på dig medlem där
På det viset får man ej bete sig här
Man ska inte kalla namn, kränka eller provocera
Nu får du faktiskt inte på 24 timmar skriva här mera
Här får du en julförpackad varning ifrån mig
Nu får vi se om tomten överhuvudtaget kommer till dig

Här är en kopia på inlägget du skrev:
"johansson79 skrev 2008-12-22 22:39:46 följande:

då kan du inte ha uppfostrat dina barn alls om dina barn river hela din lägenhet på 5 minuter.gud stackars dina barn, slår du dom med??? OBEHAGLIGT!

Turbo75:

"Skrev jag hur gamla dom var? Just det.

Varför skulle jag slå dom? Vad får du det ifrån? Du verkar kräkas ut allt möjligt mot allt och alla. Men än så länge kan jag hålla mig. Förutom detta med den oooooooootroliga misshandeln av din son så verkar du inte ha det lätt. Mamma vid 16år och sen en ny typ vartannat år + en väldans massa bokstäver."

Så i det inlägget har jag alltså "kallat namn, kränkt eller provocerat".
2008-12-23, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Avstängd 24h från FL. Oväntat.

Och av inläggen från er övriga kan ni nog vänta samma sak i er inkorg där.

Om dina icke-befintliga regelövertramp har ansetts som "kränkande" och "provocerande", så kan jag nog vänta mig en permanent bannlysning med tanke på vad jag kallade Mymlan och resten av mödramaffaian.
2008-12-23, 08:33
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Ungefär som du gjorde i och med det där svaret alltså.
OM du kollar nollans svar på ett av mina första inlägg i tråden förstår säkert till och med du varför jag inte svarade. Svaren på Ful Fisks frågor förstår även du vad de kommer bli? Sedan kommer Ful Fisk att svara bla bla inte kasta sten i glashus bla bla. Den som är utan skuld kastar första stenen. Eftersom du har gått mot rött har du inte rätt att ifrågasätta
Jag anser det intressantare att få svar på de frågor jag ställde jämfört med frågan om jag gått mot rött.
2008-12-23, 08:45
Bannlyst
Citat:
Jag anser det intressantare att få svar på de frågor jag ställde jämfört med frågan om jag gått mot rött.

Du kan väl inte på fullaste allvar mena att det i sammanhanget är av intresse att jämställa hårdhänt tillrättavisning med barnsex?

Visserligen har du rätt i att båda sakerna anses som olagliga av rättsväsendet, men jag har ju extremt svårt att tänka mig att en individ som sexuellt utnyttjar en 9-åring skulle komma undan med 2000 kr. i dagsböter!
2008-12-23, 09:01
Medlem
00010000s avatar
Citat:
OM du kollar nollans svar på ett av mina första inlägg i tråden förstår säkert till och med du varför jag inte svarade. Svaren på Ful Fisks frågor förstår även du vad de kommer bli? Sedan kommer Ful Fisk att svara bla bla inte kasta sten i glashus bla bla. Den som är utan skuld kastar första stenen. Eftersom du har gått mot rött har du inte rätt att ifrågasätta
Personligen så skiter jag i vad ni kommer fram till men jag tyckte det var roligt att se att du klagar på att någon besvara en fråga med en fråga genom att, just det, ställa en ny fråga.

Själva poängen i vad ni diskuterar lägger jag mig inte i eftersom jag inte tycker det är intressant att diskutera det.

Nog med off-topic för mig, har du något att säga kan du PMa.
2008-12-23, 09:07
Bannlyst
FB:s fascistiska barnhatare tycker förstås att den här familjen förtjänar hotbrev och spottloskor på ytterdörren? Vidrigt.
2008-12-23, 09:30
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rae
FB:s fascistiska barnhatare tycker förstås att den här familjen förtjänar hotbrev och spottloskor på ytterdörren? Vidrigt.

Tycker du att en majoritet i den här tråden har gett uttryck för de åsikterna? Läs om, läs rätt och kom sen med ett inlägg som har relevans eller håll dig på Familjeliv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in