Vilken idioti. De som inte vill se julvärden men se vill Kalle Anka så har börjat titta titta klockan 15.00. Tror nog de som gjort så är fullt medvetna om att SVT har en julvärd.
SVT har förstått att de flesta inte vill se en muslim som julvärd. För att tvinga oss se detta mångkulturella spektakel flyttar de tiden. Massorna måste indoktrineras med den sanna läran.
Det är hur jävla genomskinligt som helst. Men de flesta av oss kan klockan, de går hur bra som helst att sätta på TVn kl. 15.05 om man nu vill se på Kalle Anka igen.
Senast redigerad av BorgeH 2021-12-22 kl. 08:29.
Jag har aldrig brytt mig om det där med julvärdar. För inte så värst längesedan hade TV varje dag en värd som presenterade programmen i form av hallåorna och julvärden är i stort sett en hallåa. Om något tycker jag att man skall ta tillbaka hallåorna. Sedan om folk gärna vill se ett program sätter man ändå på tv-n några minuter tidigare och kan inte undgå vad som visas innan.
Ja man blir ju inte förvånad i det här landet längre, vi har inga traditioner kvar och Kalle Anka har SVT haft ett ont öga mot länge nu. Först tog dom bort judejäveln och nu är inte sändningstiden helig heller, det är bara att ändra om som man vill.
Vad tycker du om detta tilltag?
Det mest chockerande (för mig) är att Arne Weise inte började snacka och tända sitt ljus kl 15! Började Arne alltså 1455?
Edit: aha, det är nära ett förtydligande i tablån.