Blivit erbjuden att köpa Fm1or för 30spänn stycket. Är dom så bra att det är värt att lägga ut dom pengarna?
Vet att en polares morsa har sådana här utskrivna i massor. Man sneglar lite på förpackningen varje gång man går på toa i hushållet. Skulle dock aldrig ta någon, fastän man är lite sugen allt.
Senast redigerad av SNORTSNORT 2011-01-18 kl. 18:10.
Blivit erbjuden att köpa Fm1or för 30spänn stycket. Är dom så bra att det är värt att lägga ut dom pengarna?
Vet att en polares morsa har sådana här utskrivna i massor. Man sneglar lite på förpackningen varje gång man går på toa i hushållet. Skulle dock aldrig ta någon, fastän man är lite sugen allt.
Själv skulle jag inte ge mer än 20 kr / st, men om du verkligen vill testa dom så köp några, själv skulle jag aldrig sponsra sådant ocker.
Måste säga att jag är jävligt besviken på Flunitrazepam. Första gången jag tog mådde jag väldigt bra. Nu långt efter det har jag slängt i mig 7 st utan tolernas och känner bara att ångest är borta men jag blir inte pixad, till skillnad från Alprazalom och och Klonazepam.
mot ångest tycker jag inte häller att de är så bra, men dom ger en ett metalt avslappnande på ett annat plan.
Hur slår man i sig dessa bäst? Känner vanligtvis inte benson om jag bara sväljer den, utan brukar låta den smälta under tungan (Alprazolam framförallt) alternativt snortas (Z-analoger). Har hört att dom även är sköna o röka, stämmer det?
Jag går med i klubben. Testat det mesta i medicinväg mot sömnbesvär, men Flunitrazepam har verkligen hjälpt mig att få en god natts sömn. Tagit 2 mg och väntar på den obevekliga tröttheten som kommer smygande, tummen upp, det enda som fungerar riktigt bra på mig!
Hur blir man om man tar 1 mg Fluniz på dagtid mot ångest, går man in i någon koma eller kan man föra sig normalt? Vet att det är högst individuellt, men någon tumregel måste det ju finnas, och är försiktig av mig så jag frågar först så det inte blir cirkus av det hela.
Skriver in mig
Väldigt fina dessa! Innan en god vän flytta utomlands hade man tillgång till ett gäng i månaden till fint pris. Är inget benso-fan egentligen så några 30kr/st hade jag aldrig givit för dessa. Dock måste jag erkänna att om de är några som e värda mina 30 spänn så är de fm1orna xD
Jag går med i klubben. Testat det mesta i medicinväg mot sömnbesvär, men Flunitrazepam har verkligen hjälpt mig att få en god natts sömn. Tagit 2 mg och väntar på den obevekliga tröttheten som kommer smygande, tummen upp, det enda som fungerar riktigt bra på mig!
Hur blir man om man tar 1 mg Fluniz på dagtid mot ångest, går man in i någon koma eller kan man föra sig normalt? Vet att det är högst individuellt, men någon tumregel måste det ju finnas, och är försiktig av mig så jag frågar först så det inte blir cirkus av det hela.
Jobbade i somras(på stranden) och åt ca 3-4 st 1mg om dagen. Dock inte mot ångest..
Gick kanon för mig att jobba, dock lättirriterad bör tilläggas.