Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-22, 05:56
  #1
Medlem
I lovet it,,,provade en rövpanna med meph i helgen och mephet funkade precis som det gjorde i början,,varit lite halv immun sista tiden,,,fantastiskt hade ingen pump att tillgå så det fick bli en gammal stesolid klysma soma jag klippte av ändan på,,in med lösningen och så smällte jag igen plasten igen. riktigt scysst
Citera
2008-12-22, 07:17
  #2
Medlem
C8H11Ns avatar
Jag tror du skulle uppskatta intravenös administration mer faktiskt, prövat det om du inte redan har.
Citera
2008-12-22, 07:24
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Jag tror du skulle uppskatta intravenös administration mer faktiskt, prövat det om du inte redan har.
jooo har hållt på med iv en kängre tid,,,,fast lagt ner skiten.
Citera
2008-12-22, 10:10
  #4
Medlem
henke1984s avatar
jag gillar också rövpannor när de gäller meph



Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Jag tror du skulle uppskatta intravenös administration mer faktiskt, prövat det om du inte redan har.
Citera
2008-12-22, 12:17
  #5
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Jag tror du skulle uppskatta intravenös administration mer faktiskt, prövat det om du inte redan har.
Framförallt så tror jag IV är hälsosammare än rektalt då det gäller mefedron... Det är ju frätande, kul att fräta sönder slemhinnorna i arslet, jag antar att det måste svida då man skiter efter att man har gjort det!
Citera
2008-12-22, 12:43
  #6
Medlem
arbetarklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Framförallt så tror jag IV är hälsosammare än rektalt då det gäller mefedron... Det är ju frätande, kul att fräta sönder slemhinnorna i arslet, jag antar att det måste svida då man skiter efter att man har gjort det!
om man tar meph i röven så är nog slemhinnorna i röven ens minsta problem


Mvh arbetarklass
Citera
2008-12-22, 15:26
  #7
Medlem
henke1984s avatar
svimar av nålar och blod


Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Framförallt så tror jag IV är hälsosammare än rektalt då det gäller mefedron... Det är ju frätande, kul att fräta sönder slemhinnorna i arslet, jag antar att det måste svida då man skiter efter att man har gjort det!
Citera
2008-12-22, 18:07
  #8
Medlem
Mysalfonss avatar
För er som har missat kan jag varmt rekommendera Sathalon guide där han i detalj beskriver tillvägagångssätt och facktermer kring det ädla hantverket rövpanneri.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=318946
Citera
2008-12-22, 18:20
  #9
Medlem
Promo._s avatar
Har provat köra Oxycontin rektalt ett fåtal gånger och tyckte inte det var någon höjdare, tyckte inte ruset var så mycket bättre än när jag drar det nasalt, kändes inte heller värt det då jag inte direkt tyckte det var något vidare mysigt att peta upp pumpen i röven..
Provade sen att köra det i venen istället och ja, det går inte ens at jämföra med rektal administrering..

Men jag kommer nog troligtvis inte ta något rektalt igen, håller mig till att snorta istället.
Citera
2008-12-22, 19:22
  #10
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promo._
Har provat köra Oxycontin rektalt ett fåtal gånger och tyckte inte det var någon höjdare, tyckte inte ruset var så mycket bättre än när jag drar det nasalt, kändes inte heller värt det då jag inte direkt tyckte det var något vidare mysigt att peta upp pumpen i röven..
Provade sen att köra det i venen istället och ja, det går inte ens at jämföra med rektal administrering..

Men jag kommer nog troligtvis inte ta något rektalt igen, håller mig till att snorta istället.
Håller med! Oxy ska in i venen! Påminner då om H, IV; med skjutsen speciellt. Mys mys. Men det ska vara 80mg tabletterna Borde bli lite bökigt att lösa upp 8st 10mg istället för en 80mg.

Annars tycker jag oxy borde funka bättre rektalt, har dock inte testat; men det borde slå hårdare/snabbare och ha bättre biotillgänglighet då.

Om det är ok joinar jag gärna fancluben!
Citera
2008-12-22, 19:48
  #11
Medlem
det här var ju som inge jämförelse tråd,,,IV vs RP. Har kört mycket IV men vart förvånad över resultatet av en rövpanna hehe
Citera
2008-12-22, 20:01
  #12
Medlem
knivhippies avatar
Jag joinar oxå. Lätt. Utan tvivel det bästa sättet(för mig, skjuter inte.) att administrera Amfetamin. Om jag snortar rinner alltid skiten ner i halsen som man nästan vill spy. Om jag bombar mår ag väldigt ofta illa...

Tummen upp för röven!!!

finns även denna guide av GaiN: https://www.flashback.org/showthread.php?t=491142

Står allt man behöver veta i den tråden också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback