2008-12-21, 21:49
Medlem
Nån som har info eller erfarenheter av denna medicin?
Enligt fass är den avregistrerad i sverige, den är väl inte narkotikaklassad då och man borde få importera den lagligt inom eu eller?

Finns lite info på svenska, men skall tydligen vara muskelavslappnande och sederande.

http://www.rxlist.com/robaxin-drug.htm

Tror ni robaxin kan funka att komma ner från cs-droger och lättare kunna somna? Eller har ni tips på andra meds som inte är klassade som kan funka bättre i det syftet så dela gärna med er.

Verkar vara rätt billiga också, 50st 500mgs för 4.8eur från goldenpharma är ju ingenting. Blir sugen på att testa, men tror ni det är riskfyllt att ta dom när man druckit sprit tagit cs och vill komma ner och somna?
Citera
2008-12-21, 22:01
Medlem
Ziltoids avatar
Du kommer inte somna men dina spända muskler kommer bli avslappnade vilket kanske kan underlätta till det.
Men varför inte köpa benzo?
Citera
2008-12-21, 22:11
Medlem
Givetvis är benso bra för detta ändamålet. Snubblade över denna substans bara och blev nyfiken pga att den är billig samt inte (tror jag) narkotikaklassad vilket är ett stort plus.

Märkte nu att det skiljer otroligt i pris mellan olika siter. Ett ställe skrev att det funkar ungefär som somadril och tog 38eur för 50st, medans tex goldp tar under 5eur för 50st.
Citera
2008-12-21, 22:59
Medlem
Ziltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ.Pussel
Snubblade över denna substans bara och blev nyfiken pga att den är billig samt inte (tror jag) narkotikaklassad vilket är ett stort plus.

Jo men jag skulle då inte påstå att det är ett stort plus att den inte är narkotikaklassad.
Det finns en anledning till att den inte är det.
Det är en muskelavslappnande medicin och gör så att musklerna slappnar av.
Du kommer inte bli avslappnad i den mån som du tror utan ENBART dina muskler.

Ha så skoj med den om du är envis nog att köpa den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in