• 26 803 online
  • 1 175 443 medlemmar
  • 60 639 575 inlägg
2009-02-02, 20:20
Avstängd
MansGunneLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jckei
Nä, du är bara dålig, alternativt har du nu insett att exakt alla andra i tråden förutom TS och kavalen2 varit ironiska. Jag tror på det senare

Och kavalen2, ja... Jag säger bara tack. Det är inte ofta jag ger ifrån mig ett lol framför datorn, men här satt jag dubbelvikt. Har du någon bokstavsdiagnos eller nåt?

Ni 80-talister kommer aldrig förstå er på oss postmodern metaironiker
av 70-taliststuk, vi ironiserade oss genom hela 90-talet, sen gick vi för långt och slog knut på oss själva. Sen blev det lite uppochnervända världen, man vet inte
var man har nånting, och ja, det är en irriterande egenskap, jag håller med.
Vi är en förtappad generation.
2009-02-02, 21:29
Medlem
milton76s avatar
Vilken helt FANTASTISK tråd!!! *torkar tårar*
tacktacktacktacktack!!!!
2009-02-03, 17:08
Avstängd
Roland Järverups avatar
Klart som fan att du ska försöka få in en fot på ett gym. Vem vill va nån sunkig underbetald vitrock som tvingas lyssna på gamla kärringars analdiskussioner hela dagarna, hantera aidsblod och skit.
Nä kontakta friskis och svettis, eller kanske ännu hellre friluftsfrämjandet eller korpen redan idag (lika bra att satsa högt).
När du är utbildad om kanske 7-10 år kanske du t.o.m kan jobba extra (gratis varmkorv och mandelkubb) som figurant i den lokala brukshundsklubben (ja, det hände en kusins farbror till en kille jag känner).
2009-02-03, 17:26
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
haha, skulle en gyminstruktör med 5år plus instruera mig hade jag bett fanskapet att gå och hänga sig, 5 år plus för att lära någon hur denne ska få musklerna att växa, fuck off.

Typiskt snack från en gymlinjen-drop out. Sluta vara så jävla avundsjuk.
2009-02-03, 17:31
Avstängd
När det gäller status så är ju gymvärlden betydligt mer statusfylld, vill du jobba med dessa? http://www.youtube.com/watch?v=F1hz6sIZv28 eller vill du va läkare och ta hand om detta? http://www.youtube.com/watch?v=UTx_XT2XuEs ja det är ju ditt val ...
2009-02-03, 19:31
Medlem
503s avatar
Nu får det vara färdigtramsat för den här gången.

Klick
/mod