2008-12-21, 20:00
Medlem
mcnuggets avatar
När jag försöker kolla på film på Youtube och speciellt när jag försöker ha en mysig stund på Redtube så går det inge bra, filmerna bara laggar.

Vad kan vara problemet?

Jag har installerat senaste Adobe flashplayer från deras hemsida. Jag har provat i både Firefox och Explorer. Samma sak i båda.
Tacksam för hjälp!
Citera
2008-12-21, 20:03
Medlem
slprojects avatar
Taskig bandbredd?
Citera
2008-12-21, 20:10
Medlem
mcnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slproject
Taskig bandbredd?

Näe, den är ganska okej. Youtube och liknade fungerar perfekt på andra datorer i hemmet.
Citera
2008-12-21, 20:10
Medlem
denny.cranes avatar
Har det alltid varit så eller har det precis börjat? Det är samma sak hos mig, men jag tror att det endast är temporärt då den annars fungerar perfekt. Min internetgrej är 100mbit men datorn är inte den bästa..
Citera
2008-12-21, 20:17
Medlem
mcnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denny.crane
Har det alltid varit så eller har det precis börjat? Det är samma sak hos mig, men jag tror att det endast är temporärt då den annars fungerar perfekt. Min internetgrej är 100mbit men datorn är inte den bästa..

Är lite osäker, men kanske att det fungerade okej i början, för ett bra tag sen.
Citera
2009-01-01, 19:44
Medlem
mcnuggets avatar
Ingen som vet vad jag skulle kunna göra för att lösa mitt problem?
Citera
2009-01-01, 19:59
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcnugget
Ingen som vet vad jag skulle kunna göra för att lösa mitt problem?

Känner igen problemet, men har tyvärr ingen lösning på det. I mitt fall försvann det först efter en total systemåterställning, men jag är övertygad om att det skulle ha gått att lösa på något betydligt enklare sätt. Sökte dock ganska intensivt efter ett annat svar, precis som du antar jag, utan att finna något.
Citera
2009-01-01, 22:11
Medlem
mcnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Känner igen problemet, men har tyvärr ingen lösning på det. I mitt fall försvann det först efter en total systemåterställning, men jag är övertygad om att det skulle ha gått att lösa på något betydligt enklare sätt. Sökte dock ganska intensivt efter ett annat svar, precis som du antar jag, utan att finna något.

Jao, detta är ruggigt irriterande.

Hoppas att någon kan hjälpa mej med en lösning
Citera
2009-01-02, 12:48
Medlem
Tror datorn är lite risig, mycket skit på den kanske?
Citera
2009-01-02, 12:51
Medlem
CronoSs avatar
En ominstallering av windows brukar lösa det mesta, kom ihåg o spara det du vill ha kvar bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in