• 1
  • 2
2003-08-17, 14:15
Bannlyst
Kan någon beskriva hur det smakar? Tror jag blev rätt blåst i helgen nämligen. Om man är full o tar kola, borde inte den ta överhanden då? Så funkar det för mig när det är tjack iaf.
Citera
2003-08-17, 15:06
Medlem
Malmsteens avatar
haha fett att du har blivit blåst. Märker du inget efter du har tagit kokain så har du inte tagit kokain...
Citera
2003-08-17, 15:27
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmsteen
haha fett att du har blivit blåst. Märker du inget efter du har tagit kokain så har du inte tagit kokain...

Då kanske experten även tala om hur det smakar?
Citera
2003-08-17, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av %
Citat:
Ursprungligen postat av Malmsteen

Då kanske experten även tala om hur det smakar?

Det var just precis det jag frågade efter...fast är det så att man får nedsatt läsförståelse så ska jag nog inte prova igen...
Citera
2003-08-17, 19:44
Medlem
DxMs avatar
Kommer iofs inte ihåg hur kola smakade, ifall det överhuvudtaget har nån speciell smak! Var så pass länge jag tog det.

Men det som jag garanterat kommer ihåg är ifall du tar lite kola på tungan, så ska du efter ett tag känna att du blir bortdomnad på stället där du placerade det.

Och gjorde du inte det så har du garanterat blivit blåst.

Sorry!!!
Citera
2003-08-17, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DxM
Kommer iofs inte ihåg hur kola smakade, ifall det överhuvudtaget har nån speciell smak! Var så pass länge jag tog det.

Men det som jag garanterat kommer ihåg är ifall du tar lite kola på tungan, så ska du efter ett tag känna att du blir bortdomnad på stället där du placerade det.

Och gjorde du inte det så har du garanterat blivit blåst.

Sorry!!!

Det uppmärksammades tydligen att jag var mer onykter än skärpt...men va fan..det var ju bara pengar...
Citera
2003-08-17, 19:48
Medlem
colds avatar
smakar typ öronvax
Citera
2003-08-17, 20:30
Medlem
Kokain smakar mycket som amfetamin men med en något "sötbeskare"(?) smak.

Du behöver inte ha blivit lurad eftersom koks går att kombinera med alkohol på ett annat sätt än amfetamin. Dvs du kan få en slags jämnvikt mellan koksruset och fyllan. När jag tagit amfetamin så har affet tagit över helt men det är olika med koks.

Sist men inte minst så finns det MYCKET LITE bra koks att få tag på i Sverige nu. Det mesta är riktigt fulknark.

/ Kk
Citera
2003-08-17, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kokskungen
Kokain smakar mycket som amfetamin men med en något "sötbeskare"(?) smak.

Du behöver inte ha blivit lurad eftersom koks går att kombinera med alkohol på ett annat sätt än amfetamin. Dvs du kan få en slags jämnvikt mellan koksruset och fyllan. När jag tagit amfetamin så har affet tagit över helt men det är olika med koks.

Sist men inte minst så finns det MYCKET LITE bra koks att få tag på i Sverige nu. Det mesta är riktigt fulknark.

/ Kk

Det var den smaken som infann sig...påminde starkt om tjack. JAg trodde inte att det skulle påminna om varandra alls. För i min värld är ju tjack totalt kemiskt, medans kola kommer väl från en buske va?

Nåja...
Citera
2003-08-25, 17:45
Bannlyst
Re: Kokain

Kokain är lokalbedövande. Om du skulle i en tid och rum då/där kokain var lagligt smaka på det så skulle en del av din tunga domna bort. Om den inte gör det så är det inte kokain du har kommit över. Naturligtvis finns det en rad olika material med lokalbedövande egenskaper som inte är kokain och som skanar helt dess centralstimulerande/euforiserande egenskaper. Trial and error är det som gäller såvida du inte har tillgång till MS.
Citera
2003-08-25, 21:55
Medlem
Så ser Coca busken ut. Allt äkta kokain kommer väl från sydamerika eftersom det är det enda stället på jorden som denna busken växer och har ett klimat och höjdnivå över havet som den trivs bra med.

Eyewitness: Inside a cocaine factory
Citera
2003-08-27, 23:36
Medlem
Känns som om det var dax för ett nytt forum för cola, eftersom det är massor med återkommande frågor. Nåväl, ska försöka svara:

Hur det smakar?
Allt från "kryddor" till Aceton... Finns hur många varianter som helst!

Hur det känns?
Samma svar, för vissa kan det påminna om ett speedrus, och för andra ingenting. Personligen känner jag inte direkt nåt rus, utan mer att man, lite sublimt, tar lite lättare på saker, självförtroendet stärks, man mår gott. Fast å andra sidan vet jag vissa som "flippar", fast på ett positivt sätt. Det jag vill säga är att det är helt personberoende, och även humörberoende.. Mår du bra, så förstärks dom positiva känslorna och vice versa..

Pris?
Varierar, beroende på kontakt. Men generellt kan man säga att i sthlm får du betala mellan 800 och 1000 per G, om du inte har superkontakter.

Take Care,
Kinky
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här