2008-12-25, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoss
"Serem ti se u tvoj Kanuni" och din sketna Besa,Jag har blivit hotad med den senaste 20 åren,men ingenting händer.....Lets get it on.....

Finns regler for gaphalsar som dig ocksa. Man ska lata er glida forbi da ni staller till med alltfor mycket problem.
Citera
2008-12-25, 01:35
Medlem
TheBosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IliricumSacrum
Han klarade sig och blev frislappt. Han sager inget men han maste ha gett nan form av info for annars hade dem skickat han tillbaks till Albanien, dar de hade begravt honom levande (vanligt straff for de som sogs som landsforradare). Albanien var ett svart hal pa samma satt som N.Korea ar ett svart hal idag. Infaormation var mycket viktigt for juggarna da de inte visste nagot om Albanien efter 1950 talet.

Fan,det måste vara jobbigt att ha en förrädare i familjen,jag skulle ha tagit självmord på en gång....Walla Abdalla!
Citera
2008-12-25, 01:36
Medlem
Citat:
Han klarade sig och blev frislappt. Han sager inget men han maste ha gett nan form av info for annars hade dem skickat han tillbaks till Albanien, dar de hade begravt honom levande (vanligt straff for de som sogs som landsforradare). Albanien var ett svart hal pa samma satt som N.Korea ar ett svart hal idag. Infaormation var mycket viktigt for juggarna da de inte visste nagot om Albanien efter 1950 talet.
Så tack vare jugoslaver så överlevde din pappa från att komma tillbaka till Albanien?
Citera
2008-12-25, 01:36
Bannlyst
Citat:
Fan,det måste vara jobbigt att ha en förrädare i familjen,jag skulle ha tagit självmord på en gång....Walla Abdalla!
Foradaren var var ledare som dodade 35 000 av sitt eget folk. Hade det inte vart for honom sa hade han aldrig behovt gora det han gjorde.
Citera
2008-12-25, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Filip85
Så tack vare jugoslaver så överlevde din pappa från att komma tillbaka till Albanien?

Exakt.

Jag kanske framstar som ultra nationalist men jag har faktiskt serbiska vanner som jag inte har nagra problem med, enda gangen jag haft problem mede serber var pa grundskolan. Efter det vaxer man ju upp.
Citera
2008-12-25, 01:39
Medlem
TheBosss avatar
Citat:
Finns regler for gaphalsar som dig ocksa. Man ska lata er glida forbi da ni staller till med alltfor mycket problem.

Där har du rätt din lilla Alban,jag är för stort problem för er Sipci så ni gör rätt och hålla er undan faran...
Citera
2008-12-25, 01:41
Bannlyst
Citat:
Där har du rätt din lilla Alban,jag är för stort problem för er Sipci så ni gör rätt och hålla er undan faran...

Varfor tror du kosovo brot ut? Idioter som dig har forstort Jugoslavien.
Citera
2008-12-25, 01:41
Medlem
Citat:
Kanuni ar lika viktigt som mitt brod, jag kan inte leva utan mina etiska regler. Kan du?

Kanun följs faktist inte där jag kommer från.
Citera
2008-12-25, 01:45
Medlem
kalasnjikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ks_al

Kan ni berätta lite mer om Kanun?
Citera
2008-12-25, 01:45
Medlem
Lord Ashfords avatar
Förekommer det mycket inavel i dessa isolerade albanska byar? Det skulle förklara ufo-utseendet som vissa albaner har.
Citera
2008-12-25, 01:46
Medlem
TheBosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ks_al

Komsija ,jag tar av hatten för dig,tänk om alla var som dig vad lätt det skulle vara..
Citera
2008-12-25, 01:51
Medlem
borat4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Ashford
Förekommer det mycket inavel i dessa isolerade albanska byar? Det skulle förklara ufo-utseendet som vissa albaner har.

De har som tumregel att inte få sätta på flickor inom en radie på *9 byar.
Dina erfarenheter kan tyda på att regeln infinner sig i en gråzon, kanske måste
vi meddela det till albanerna innan serberna får skulden för det.

*Källa: En alban.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in