2008-12-20, 12:42
Medlem
otkurs avatar
Har ju funnits en beta version utav nya messenger ett tag, men nu r den klar.
S jag gick in p sidan (http://www.windowslive.se/aworldwith...ce/index.html#) och skulle hmta det allt gick som vanligt bra tills jag skulle installera det s kommer fljande felmeddelande upp:

Ett problem uppstod vid den hr installationen. Windows Live Suite installerades inte.

Systemfel information
Kod: 0x8000ffff
Beskrivning: Catastrophic faliure

Ngon som lyckats eller vet hur man ska g till vga?
Citera
2008-12-20, 12:51
Medlem
cooops avatar
fick exakt samma problem som du fr ngon vecka sedan och har inte heller lyckats lsa problemet
Citera
2008-12-20, 13:01
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otkur
Har ju funnits en beta version utav nya messenger ett tag, men nu r den klar.
S jag gick in p sidan (http://www.windowslive.se/aworldwith...ce/index.html#) och skulle hmta det allt gick som vanligt bra tills jag skulle installera det s kommer fljande felmeddelande upp:

Ett problem uppstod vid den hr installationen. Windows Live Suite installerades inte.

Systemfel information
Kod: 0x8000ffff
Beskrivning: Catastrophic faliure

Ngon som lyckats eller vet hur man ska g till vga?

Citat:
Ursprungligen postat av cooop
fick exakt samma problem som du fr ngon vecka sedan och har inte heller lyckats lsa problemet

Vilket os kr ni?
Citera
2008-12-20, 16:18
Medlem
Jag fick samma och behvde bara avinstallera mitt nuvarande messenger fr att lsa problemet. Om inte det funkar s kan ni behva installera Windows Installer Clean Up fr att ta bort skrp som ligger kvar.
Citera
2008-12-20, 17:23
Medlem
cooops avatar
Jag kr XP..
krde som du sa "Windows Install clean up" och installerade messenger igen efter det och nu funkar det strlande..
Tack fr hjlpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in