• 1
  • 2
2008-12-18, 20:24
Medlem
barrot08s avatar
Nr jag laddar ner s laddar jag oftast ner serier, d r varje avsnitt oupppackat, dvs varje avsnitt bestr av 15-20 winrar ikoner, det jag d mste gra r att g in och ut ur varje avsnitt i serien och klicka p en ikon fr att sedan verfra den till det stllet jag vill ha den p datorn, nu undrar jag om det finns ett annat stt att gra det hr p? kanske inom winrar eller om det finns ngot thirdparty program eller liknande?

Svar uppskattas vldigt mycket, MVH Barrot
Citera
2008-12-18, 20:32
Bannlyst
Nej du Barrot. Det finns tyvrr inget snabbare stt n det du fljer just nu.
Citera
2008-12-18, 20:35
Medlem
barrot08s avatar
har vi inte kommit ngonstans i utvecklingen >.<

driver, aja tack fr svar.

PS. ngon borde komma p en lsning
Citera
2008-12-18, 21:08
Medlem
Twofishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barrot08
har vi inte kommit ngonstans i utvecklingen >.<
Vi och vi. Vad har du bidragit med?

Vill du packa upp hela serien p en gng?

Om de heter avsnitt1.rar, avsnitt1.r01... avsnitt2.rar, avsnitt2.r01 o.s.v. sker du bara efter alla .rar filer i katalogen. Hgerklickar och vljer packa upp till: din skvg.
Citera
2008-12-19, 00:37
Medlem
barrot08s avatar
tack fr tipset, jaa du angende mitt bidrag... om ngonsin har laddat ner musik via din mobiltelefon frn ett av de kndaste mrkena i vrlden s har jag varit huvudtvecklaren inom det projektet, s jag tror nog ja bidragit mer n de flesta, inklusive dig.
Citera
2008-12-19, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twofish
Vi och vi. Vad har du bidragit med?

r produkten kpt (det fr vi vl anta...) s har han bidragit med pengar i alla fall.
Citera
2008-12-19, 02:07
Medlem
Twofishs avatar
Citat:
jaa du angende mitt bidrag... om ngonsin har laddat ner musik via din mobiltelefon frn ett av de kndaste mrkena i vrlden s har jag varit huvudtvecklaren inom det projektet, s jag tror nog ja bidragit mer n de flesta, inklusive dig.

Jag vntade mig ett mer fantasifullt svar.

Har man varit utvecklare i ett strre programvaruprojekt br man ju ha grundlggande datorkunskaper i alla fall.

Det finns smidiga stt att bde packa upp flera arkiv samtidigt och att spela upp video frn arkiv. Google p rarplayer om du vill slippa packa upp (nja).

Jag r imponerad av att du som precis brjat trean p gymnasiet redan ftt arbeta som huvudutvecklare i ett strre projekt.

Citat:
Ursprungligen postat av N-Gage
r produkten kpt (det fr vi vl anta...) s har han bidragit med pengar i alla fall.

Bra pong!
Senast redigerad av Twofish 2008-12-19 kl. 02:09.
Citera
2008-12-19, 09:43
Medlem
Citat:
Nr jag laddar ner s laddar jag oftast ner serier, d r varje avsnitt oupppackat, dvs varje avsnitt bestr av 15-20 winrar ikoner, det jag d mste gra r att g in och ut ur varje avsnitt i serien och klicka p en ikon fr att sedan verfra den till det stllet jag vill ha den p datorn, nu undrar jag om det finns ett annat stt att gra det hr p? kanske inom winrar eller om det finns ngot thirdparty program eller liknande?

Svar uppskattas vldigt mycket, MVH Barrot

The Extractor kan du lgga mappar i k & vlja vart dom skall packas upp
funkar att dra & slppa mappar till The extrator fnstret, mycket smidigt.
kanon program som r gratis.

http://www.download.com/The-Extracto...-10624213.html

Sedan finns Dziobas RAR Player som du kan kolla p video filer nr dom r
packade.
Citera
2008-12-19, 10:21
Medlem
Mattias_Cs avatar
Kp en snabbare dator r vl egentligen det enda sttet fr att snabba upp uppackning av filer
Citera
2008-12-19, 12:36
Medlem
Om jag frstr ditt problem rtt ! att man laddar ner en ssong och varje enskilt avsnitt ligger i en egen mapp och r packat fr sig ? som nn nmnde funkar The Extractor bra som fan dr =) har lste om ett till program som funkarl ikadant i ngon pc tidning fr ett tag sen, kommer inte ihg vad det heter... men httar ja det s droppar ja namn !
Citera
2008-12-19, 13:09
Medlem
S-ammes avatar
Ram minne ....
Citera
2008-12-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedscreen
Om jag frstr ditt problem rtt ! att man laddar ner en ssong och varje enskilt avsnitt ligger i en egen mapp och r packat fr sig ? som nn nmnde funkar The Extractor bra som fan dr =) har lste om ett till program som funkarl ikadant i ngon pc tidning fr ett tag sen, kommer inte ihg vad det heter... men httar ja det s droppar ja namn !

japp det funkar kanon, sedan kan man kra med Dziobas RAR Player
om man inte vill packa upp alls, kra igng spelaren sedan dra vilken fil
man vill till den & den kr igng filmen, serien.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in