Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-13, 01:11
  #133
Medlem
Bdonks avatar
Dom flesta historierna här är om fisar som kommit ut av misstag och orsakat pinsamheter. Jag har ett minne från i somras och det skiljer sig på det sättet att det var helt planerat.

Var i Amsterdam och promenerade i Red Light District och där får jag en känsla av att allt är tillåtet. Så jag gick snett framför ett gäng med killar och hade en riktig brakare på gång och jag såg till att lägga av den med en knall och jag fick till en riktig kanon. Gruppen med killar gick väl max tio meter bakom mig och speciellt en kille började asgarva. Jag skrattade inombords och kände mig väldigt nöjd med att jag kunde fisa så högt och ljudligt där jag gick vägen fram, bland folk. Och jag låtsades som ingenting, ungefär som att det var den naturligaste saken i världen att fisa högt ute så att andra hör. Både jag och dom andra killarna fick något att skratta åt.

Man lägger ju normalt inte såna planerade och ljudliga fisar ute bland folk men just i Red Light District i Amsterdam kan det vara helt rätt. Och det blev också en rolig situation av det hela. Har länge tänkt att jag vill släppa en riktig brakare när jag står vid en pissoir någon gång, så att andra hör. Vid en pissoir kan man fisa så att andra hör utan att skämmas. Men ännu har jag inte lyckats pricka in något tillfälle vid en pissoir med gaser i magen. Kanske blir något tillfälle nån gång?
Citera
2015-10-18, 11:45
  #134
Medlem
Bidrar med en gåta och ett filmtips

Gåta:
-Vad är två hål i ett hål?
-Din näsa i min röv.

Filmtips:
Hasse&tages film i huvudet på en gammal gubbe, han mins en dejt där han tänkte dölja prutten för tjejen genom sparka på en burk men missar burken prrrrruuuuuttt
Citera
2015-10-20, 03:19
  #135
Medlem
tjenaretjenares avatar
Helvete det här väcker minnen. Gick i småskolan typ 3-6:e klass någonstans, jag hade släppt några skitar på rasten som hade luktat över stora delar av skolgården och vi i grabbgänget skrattade fast jag tyckte att det var lite pinsamt. Väl inne på lektionen så sitter klassen på typ 18-25 elever plus att vi har en dörr öppen från klassrummet till något slags allrum där elever från andra klasser satt. Jag lägger en brakskit tyst men lukten känner mina killkompisar givetvis igen och pekar ut mig när jag sitter där, "blä", "usch" "fyfan va det luktar" ja till och med några från allrummet skrek "ååååååh". Där sitter jag högröd, panikslagen och nästan tårögd och vill bara tyna bort, efter ett tag då lukten satt i så länge så sade fröken "ne jag tror vi öppnar ett fönster".

Jag minns inte allt i detalj men har för mig att jag grät inför läraren och hon sa att det var helt normalt att släppa väder. I efterhand så tror jag dock att flera passade på att släppa sig när jag gjort det för jag kan inte fatta att lukten kunnat sitta i så länge annars.
__________________
Senast redigerad av tjenaretjenare 2015-10-20 kl. 03:21.
Citera
2015-10-20, 03:45
  #136
Medlem
tjenaretjenares avatar
En gång så vaknade jag naken och klev upp och satte mig vid datorn utan att ta på mig något. Efter ett tag så känner jag hur det tryckte på i mitt bruna utblås, jag lutade mig över min högra skinka så att den vänstra var i luften och la en riktig blöt jävel så pass blöt att jag kände att det rann avföring ur mitt utblås ner i datorstolen. Konsistensen går att jämföra med ett ganska löst hårgelé utblandat med lite vatten. Lugnt tänkte jag, jag är ensam hemma och går i lugn och ro ut till duschen för att sedan ta tag i stolen då jag antingen slänger den och köper en ny eller sanerar den.

Jag går lugnt in i duschen och duschar säkert i 15-20 minuter varpå jag kliver ut med endast en handduk kring mellangärdet. Väl här får jag panik då jag hör att någon trycker på tangentbordet, va fan tänkte jag då min dåvarande sambo är på jobbet. Jag går till datorrummet och där sitter hon, i samma stol som jag 20 minuter innan skitit ner utan att göra i ordning. Hej älskling är inte du på jobbet frågade jag, jag får till svars av att hon nyligen kommit hem från gymmet och att hon skulle åka till jobbet då hon tagit ut flex denna morgonen.

Jag blir ännu mer nervös och säger att (kattens namn) måste fått i sig lite av vår kinamat från kvällen innan för jag hade torkat kattskit större delen av min vakna tid. Hon säger att hon inte visste men kände lukten när jag säger att jag verkligen sprayat med något som doftat gott men att det inte hjälpt och att den kanske skitit på fler ställen. Hon sa att det var lugnt sen åkte hon till jobbet utan att byta byxor efter att ha suttit på våran datorstol som jag blästrat i.

Vi bor inte ihop idag.
Citera
2015-10-20, 04:14
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
En gång så vaknade jag naken och klev upp och satte mig vid datorn utan att ta på mig något. Efter ett tag så känner jag hur det tryckte på i mitt bruna utblås, jag lutade mig över min högra skinka så att den vänstra var i luften och la en riktig blöt jävel så pass blöt att jag kände att det rann avföring ur mitt utblås ner i datorstolen. Konsistensen går att jämföra med ett ganska löst hårgelé utblandat med lite vatten. Lugnt tänkte jag, jag är ensam hemma och går i lugn och ro ut till duschen för att sedan ta tag i stolen då jag antingen slänger den och köper en ny eller sanerar den.

Jag går lugnt in i duschen och duschar säkert i 15-20 minuter varpå jag kliver ut med endast en handduk kring mellangärdet. Väl här får jag panik då jag hör att någon trycker på tangentbordet, va fan tänkte jag då min dåvarande sambo är på jobbet. Jag går till datorrummet och där sitter hon, i samma stol som jag 20 minuter innan skitit ner utan att göra i ordning. Hej älskling är inte du på jobbet frågade jag, jag får till svars av att hon nyligen kommit hem från gymmet och att hon skulle åka till jobbet då hon tagit ut flex denna morgonen.

Jag blir ännu mer nervös och säger att (kattens namn) måste fått i sig lite av vår kinamat från kvällen innan för jag hade torkat kattskit större delen av min vakna tid. Hon säger att hon inte visste men kände lukten när jag säger att jag verkligen sprayat med något som doftat gott men att det inte hjälpt och att den kanske skitit på fler ställen. Hon sa att det var lugnt sen åkte hon till jobbet utan att byta byxor efter att ha suttit på våran datorstol som jag blästrat i.

Vi bor inte ihop idag.

Tur att ni hade katt då
Citera
2015-10-21, 16:27
  #138
Medlem
Shit89breaks avatar
Spelade fotboll i yngre år och under en matchgenomgång så känner jag att jag skulle behöva lätta lite på trycket. Jag hade tidigare under dagen dragit i mig en halvtaskig pizza så magen och jag var för stunden inte bästa vänner. Tänker att jag ska försöka smyga ut den och till en början går det bra men när det är dags för omgång 2 så går det inte att hålla ljudet tillbaka. Det börjar som en smygskit men sedan blir det som ett litet ljud som stegras och stegras ju längre jag skiter, någonstans här så tystnar tränaren och alla lagkamrater bara stirrar på mig och jag försöker avbryta min skit men det går naturligtvis inte. När den till slut tystnar så börjar några garva och jag får några "snyggt skitit, shit89break" och liknande. Var rätt skönt att få fisdebuten inför laget avklarad så man kunde dra av bäst man ville efter det.
Citera
2015-10-21, 17:31
  #139
Medlem
villesons avatar
Jag är en riktig pruttoman! Gillar att slå av kraftiga brakskitar i hissar och på allmänna platser. Som på bussen i rusningstrafik. Det ska vara "ärtsoppa".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback