Citat:
Ursprungligen postat av InnocentWar1
Jag kör konsekvent 60 respektive 80 förbi 50- och 70-kameran. Jag har aldrig fått någon blixt.
Kameran tar nog inte en foto på var hundrade bil ens.
Jag är en notorisk fortkörare och har lyckats med att få en blixt
en enda jävla gång trots att ofta 2 x hastighetsbegränsningen
och det har skett hundratals gånger.
En av anledningerna är ju att man inte har kapacitet att hantera
alla ärenden.