Citat:
Ursprungligen postat av tacobell
alltså, jag fattar inte grejen med P&T,det fungerar säkert jättebra första månaden men sen när den lille vill börja titta sig omkring så ser den lilla varelsen inget utan bara ligger där i sin grotta. jag tycker det verkar vara mer mode för föräldrar som vill hänga med än tänka på sina barn. jag har kört syskonvagn till mina barn, har 2 med ett års mellanrum och vad tusan-folk får väl flytta sig när man kommer? välj hellre en stabil paraplyvagn där du kan ha en mjuklift i typ graccos vagnar och där barnet får se ut. med P&T kommer du ändå att få köpa en annan vagn för minimänniskan kommer inte att nöja sig med att ligga i grottan, en vännina råkade ut för det och hon ångarar att hon inte satsade på en annan vagn från början.
Det är just såna här barnvagnsidioter jag verkligen
hatar, de som tycker att man ska flytta på sig bara för att de har barnvagnar! Flytta på er och era feta tvillingvagnar själv istället så folk kommer förbi. Lämna helst den idiotfula och breda tvillingvagnen hemma så folk slipper bli irriterade.
En stor jäkla fördel med Phil & Ted-vagnarna är väl ändå att de tar mindre plats på bredden. Har för mig att det finns andra fabrikörer som kör på "längden" också. Inte alls lika irriterande. Om det inte är en barngvagnsidiot i farten förstås som tycker att alla andra ska flytta på sig...