Citat:
Ursprungligen postat av djurre
Fy fanken vad gott det lter. lskar kanel.
Vanlig Coca-Cola med en tomtejvel p som gller fr att f denna kanelsmak?
Ja OM det nu var kanel i vilket det antagligen inte var, s hade det nog varit jkligt gott faktiskt med en Jul-edition cola med en gnutta kanel i. Knns som det hade passat bra rent smakmssigt.
Den colan jag kpte var en vanlig liten PET-flaska med en tomte p bara. Kpte den p en sunkig mack (tror det var Q8, ligger iaf brevid hgskolan) i Skvde.
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Jag tror att det r tomten p etiketten som spelar dig ett spratt. Precis som BridgeRock sger s r det hgst osannlikt att man pltsligt lgger till en ingrediens i en s vl inarbetad och klassisk produkt som CocaCola.
Skulle det finnas en julcola med kanel s skulle den dels ha annan etikett och det skulle gras massiv reklam verallt.
Hur r din relation i vrigt till tomtar frresten?
Antagligen var det vl tomten som fick mig att tro att det var kanel i. Om det nu var kanel i s var det isf vldigt lite, typ en touch bara. Men antagligen hade det varit mycket stohej om det nu faktiskt varit s.
Min relation till tomtar? Tja, jag tycker tomtar ser ut som uppkldda alkisar och faktiskt r ganska lskiga. Iaf dom vedervrdiga tomtemaskerna som pminner om leatherface med skgg. S det r vl min relation till tomtar.