• 1
  • 2
2003-08-15, 19:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Är det någon som vet något om dessa små gula filurer?

www.edtchemical.com

De säljer ju allt som viking säljer + lite till.
Citera
2003-08-16, 16:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Kinesiskt "research chemicals"-företag

går ju inte att ladda sidan
Citera
2003-08-16, 16:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Funkar fint på min dator...
Idioterna har dock inte skrivit ut några priser. Men jag har mailat och frågat om dessa...
Citera
2003-08-16, 17:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Funkar nu.

Kanske ett ställe som är mer prisvärt än viking, men hur går en beställning till. Har du fått svar om priserna än?

Hmm dom säljer ju 2c-b, se upp med vad ni köper alltså! Finns det nåt sätt att köpa 2c-b om man t.ex. beställer till falsk adress tror ni. Det verkar ju inte vara förbjudet i kina.
Citera
2003-08-16, 19:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Du kan ju alltid beställa hem och om tullen mot förmodan skulle plocka det så blånekar du och hävdar att någon måste ha beställt i ditt namn för att jäklas med dig..
Citera
2003-08-16, 20:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bewing77
Du kan ju alltid beställa hem och om tullen mot förmodan skulle plocka det så blånekar du och hävdar att någon måste ha beställt i ditt namn för att jäklas med dig..

Tveksamt om man klarar sig på det, speciellt om pengar är betalda. Du lär ju bli förhörd i ett halvår och få span på livstid mot dig också.
Citera
2003-08-16, 20:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Tja kanske. Men i allmänhet så bryr sig polisen bara om småknarkare om de på så sätt kan komma åt någon högre upp i kedjan. Och span på livstid är inte heller en jätterisk. Inte ens jag som är dömd för grovt narkotikabrott har span på mig.
Citera
2003-08-16, 21:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Får man fråga vad du åkte dit för?

Kan man vara 100% på att komma undan om man har beställt till sig, de kan ju inte motbevisa att det faktiskt var någon rik sate som gjorde det för att djävlas. Känns inte som manlitar så mycket på rättsäkerheten dock, någon advokat som vet?
Citera
2003-08-16, 22:10
äldre konto (old)
Ej medlem
För att du ska kunna dömmas så måste de ju kunna bevisa att du uppsåtligen har köpt det för att använda själv (ringa narkotikabrott) eller sälja vidare (narkotikabrott eller grovt narkotikabrott). Men som alltid är det en bedömmningsfråga som tingsrätten måste fatta ett beslut om om det blir aktuellt. Det går ju att spåra transkationen om du har använt kreditkort för att betala så det kanske du ska undvika.

Ang vad jag åkte dit för: Vill kanske inte säga för mycket, men polisen hittade runt 5 hg amfetamin och 7 hg röka plus lite annat vid en husrannsakan och blev lite sura så att säga =) Men sånt har jag lagt av med nu som tur är..
Citera
2003-08-16, 22:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Det här forumet verkar ganska dött tycker jag, visst det har varit lite diskussion idag t.ex. men hur mycket är det egentligen, verkar som dom flesta har lagt ner det, varför?
Citera
2003-08-17, 23:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Ni kan beställa hem till mig... Mot viss provision naturligtvis...

8)
Citera
2003-08-20, 21:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Karamazov skrev Funkar fint på min dator...
Idioterna har dock inte skrivit ut några priser. Men jag har mailat och frågat om dessa...

Så jag undrar Karamazov.. Skulle inte du kunna skriva priserna ink. frakt på denna tråd ? 8)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in