Hej, jag är i akut behov utav hjälp ifrån er användare på Flashback. Det hela började med att jag och några vänner diskuterade nyheten
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1406517/3-aringen-heter-adolf-hitler gällande Adolf Hitler och hans föräldrar. Diskussionen spårade snabbt ut och fick ett nytt perspektiv. Min vän länkade en om än mer sinnessjuk grej än vad som stod i ABs nyhetsartikel angående Adolf Hitler D.Y.
Nu till grejen, mitt första möte med Hackermans sida skedde någon gång för några månader sedan men jag vet efter närmare efterforskningar att sidan har legat uppe sedan åtminstone 2004. Men blev nerlagd någ(ot)/ra år senare, den sidan vi nu kan besöka har enligt mitt firefox varit uppe sedan den 1a februari 2008 21:29:28. Om det stämmer vill jag inte spekulera i men som sagt det är vad mitt firefox säger. Nu till den avgörande frågan. Jag är givetvis säker på att denne Hackerman finns och ser inte varför han inte skulle existera, mina vänner däremot är mindre imponerade utav honom och tror att det är någon som driver med oss som verkligen tycker att han är ett fenomen i sig. Att killen om han finns har dyslexi råder det inga tvivel om och att han går/gick i särskola utgår jag ifrån.
Till er användare, Finns fenomenet Jonas aka. Hackerman på riktigt?!
www.hackerman.nu
Fred