Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-08-15, 13:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Varför har inlägg av billy_jet, raderats totalt och ersatts med

Citat:
Billy_jet är bannad och banlyst från forat efter återkommande regelvidriga överträdelser från regelverket -som accepterades vid signering av medverkande av "debattörern"- vid Flashback.

Därav har detta nonensinlägget här raderats!

-IDF som moderator...

Haha, det är så kul att vara moderator som admin inte vågar säga till. Även att ha IDF som hjärtevän, :twisted:

PS, IDF, israeli defence forses, han är moderator på islam, Bra va, så kan vi förtrycka alla där också. LOL
Citera
2003-08-15, 13:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Angående åverkan på inlägg av B_J

Citat:
Ursprungligen postat av Securion.
PS, IDF, israeli defence forses, han är moderator på islam, Bra va, så kan vi förtrycka alla där också. LOL

Uhu... ja det var juh rätt man på rätt plats... :roll:
Citera
2003-08-15, 14:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Helt klart, vi skall ha en som skriver skit om alla muslimer som moderator för islam.
Kommer någon in dit med bra argument för muslimer, då verkar IDF.
Skitball, ungefär som att ha mig som moderator i Satanistforumet, när någon postar argumentativa saker mot satanister, då ger jag dem varningar.

Citat:
Uhu... ja det var juh rätt man på rätt plats...

[color=red]Du erhåller en varning för att du lägger IDF i dålig dager[/color]
Citera
2003-08-15, 14:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Det vore ju trevligare med hyfsat neutrala moderatorer i politik och religionsforumen, men det är nog rätt svårt att ordna tyvärr.
Citera
2003-08-15, 14:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Brutal

Ja tyvärr.
Speciellt då jag finns, du brutal. Nu när jag har chansen skall du

[color=red]Få en varning, för att du snackat skit om IDF och oss andra som är moderatorer[/color]

Vi tål ingen kritik, precis som adolf hitler
Citera
2003-08-15, 15:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Hur går det med ip-ban på den här fånen?
Citera
2003-08-15, 15:09
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
När forumet snart blir lite mer vBulletin-buret så blir vi förhoppningsvis av med spammarna. Då går det ju att banna specifika nätverkskort och lite annat sånt.
Citera
2003-08-15, 15:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Uhu... ja det var juh rätt man på rätt plats...

[color=red]Du erhåller en varning för att du lägger IDF i dålig dager[/color]

Citera
2003-08-15, 16:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Gerra
Kan upplysa dig om att jag, billy_jet inte har gjort något fel.
Visst jag kanske blev bannad, men bara för att Securion förföljde mig och varnade mig för struntsaker, den sista varningen fick jag i detta forum, konstigt, han är ju inte ens moderator i detta forumet?????
Sen att banna mitt nätverkskort, hehe, jag har ingen egen dator, sitter endast på polares och webcafes, så banna gärna deras ip och nätverkskort i jakten på billy_jet. Så alla oskyldiga får lida för Securions storhetsvansinne och MÖRKA MAGI

snapcase

Citat:

[color=red]Du har nu 3 varningar kvar, passa dig.[/color]

playpen

:P lol
Citera
2003-08-15, 16:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Moderatorer skall ej yttra sig i sakfrågor det är inte deras jobb. Bra du tog upp problemet med IDF, ger ingen somhelst kredibilitet att ha en sådan man basandes inne på Islam.
Citera
2003-08-15, 16:44
äldre konto (old)
Ej medlem
För den delen i utrikespolitiska forumet, där blev det åverkan på dig då du snackade om "judarnas spel".
Synnerligen markabert.
Citera
2003-08-15, 16:48
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Gerra
Kan upplysa dig om att jag, billy_jet inte har gjort något fel.
Visst jag kanske blev bannad, men bara för att Securion förföljde mig och varnade mig för struntsaker, den sista varningen fick jag i detta forum, konstigt, han är ju inte ens moderator i detta forumet?????
Sen att banna mitt nätverkskort, hehe, jag har ingen egen dator, sitter endast på polares och webcafes, så banna gärna deras ip och nätverkskort i jakten på billy_jet. Så alla oskyldiga får lida för Securions storhetsvansinne och MÖRKA MAGI
En varning i sig är inte farlig, men den redovisas i Outlaw. Efter två varningar PM:as admin med länkar till aktuella trådar.
Securion har ingen makt att banna någon överhuvudtaget. Ev. ban av medlemmar beslutar admin diktatoriskt om, i tveksamma fall efter konsultation med moderatorerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in