Gerra
Citat:
Grattis till din första varning. Vi tolererar inte personliga påhopp här på Flashback. Om du är ute efter att bråka så kan du sticka någon annanstans. Här gör du dig bara löjlig.
Följande är vad som resulterat i din varning:
Citat:
securion lider av storhetsvansinne och mindervärdeskomplex SAMTIDIGT, du grymma fasa.
Jag brukar ha överseende med mindre begåvade, men när det sker helt oprovocerat så tror jag att jag bara ger dig vad du egentligen vill ha.
Det blir ingen andra varning.
läser du rätt, ja så varnades jag första gången, pga Securions mindervärdeskomplex och oförmåga till ledarskap. Jag blev varnad bara pga att det inlägget var riktat mot honnom, hade jag sagt det till vem som helst annars hade Securion inte brytt sig ett dugg, jo förresten det gjorde han EFTER ATT HAN VARNAT MIG 1á gången förföljde han mig och gav varningar till saker som i ungefärliga drag lät
, vi härstammar från lucy hjärntrustet, din fähund.
Att jag reagerade kraftigt, är det konstigt????????????
Den sista varningen fick jag i detta forum, HAR SECURION MAKT ÄVEN I FORUM DÄR HAN INTE BASAR????????????????????
därefter bannades inte bara jag , utan även min vän mizta, och det obönhörligen.
Admin fick ett låååångt PM från mig där jag klargjorde att jag var i luvan med Securion, detta PM kallades fjantigt, fånigt och töntigt.
Låter som om admin också är Satanist, en ideologi som värnar om
medmänsklighet och barmhärtighet.
PS
Gerra jag tror att du räds Securion, har han trollat för även dig??