2003-08-15, 16:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Synnerligen

Hade jag skrivit ett kritiskt Inlägg under topic Islam hade jag bara fått goda vitsord och stående ovationer. Araber kan man smutskasta finns många exempel på det här på forumet. De laglösa inläggen editeras inte... Problem med partiska moderatorer. Finns två lösningar man avskaffar dem eller sätter man inte opartiska vackra männisor på deras platser. Ett bra alternativ torde vara Siewert Öholm eller Sverker Olofsson. Eller varför inte Janne Josefsson
Citera
2003-08-15, 17:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Gerra

Citat:
Grattis till din första varning. Vi tolererar inte personliga påhopp här på Flashback. Om du är ute efter att bråka så kan du sticka någon annanstans. Här gör du dig bara löjlig.

Följande är vad som resulterat i din varning:
Citat:
securion lider av storhetsvansinne och mindervärdeskomplex SAMTIDIGT, du grymma fasa.

Jag brukar ha överseende med mindre begåvade, men när det sker helt oprovocerat så tror jag att jag bara ger dig vad du egentligen vill ha.

Det blir ingen andra varning.

läser du rätt, ja så varnades jag första gången, pga Securions mindervärdeskomplex och oförmåga till ledarskap. Jag blev varnad bara pga att det inlägget var riktat mot honnom, hade jag sagt det till vem som helst annars hade Securion inte brytt sig ett dugg, jo förresten det gjorde han EFTER ATT HAN VARNAT MIG 1á gången förföljde han mig och gav varningar till saker som i ungefärliga drag lät

, vi härstammar från lucy hjärntrustet, din fähund.

Att jag reagerade kraftigt, är det konstigt????????????
Den sista varningen fick jag i detta forum, HAR SECURION MAKT ÄVEN I FORUM DÄR HAN INTE BASAR????????????????????
därefter bannades inte bara jag , utan även min vän mizta, och det obönhörligen.
Admin fick ett låååångt PM från mig där jag klargjorde att jag var i luvan med Securion, detta PM kallades fjantigt, fånigt och töntigt.
Låter som om admin också är Satanist, en ideologi som värnar om
medmänsklighet och barmhärtighet.

PS Gerra jag tror att du räds Securion, har han trollat för även dig??
Citera
2003-08-15, 17:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Never ending stooooorryyy .. na na naaa na na naaa na na naaaaa...!

[allvarligt talat, sluta skapa BS-trådar i detta forumet - om du har problem, ta det med admin istället - att posta här leder dig absolut ingenstans]

-Laura
Citera
2003-08-15, 17:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Laura

Jag har postat ett PM till admin.

Det kallades av admin
Töntigt
Fjantigt
Löjligt

Och fick han ett enda till så skulle han IP BANNA MIG.

[color=red]Om du undrar vad det stod, så var det en vädjan om att Securion var ute efter mitt skinn, hans kall , att banna Billy_jet.
JAG BAD ADMIN OM ATT BEHANDLA ÄRENDET MED ETT DISKRET BEMÖTANDE; DÅ SECURIONS HEDER KANSKE KUNDE BLI SKYMFAD.
JAG BAD OM STÖRSTA RESPEKT INFÖR SECURION.
VI VET ALLA ATT ADMIN KALLADE DETTA LÖJLIGT; HAN/HON/DEN/DET SKET FULLSTÄNDIGT I MITT PM.
ADMIN LYSSNADE PÅ DEN SOM ALDRIG SÄGER FÖRLÅT ELLER VÄNDER EN KIND TILL, ADMIN LYSSNADE PÅ SATANISMEN FRAMFÖR KÄRLEKSFULLT BEMÖTANDE AV MEDMÄNNISKOR.[/color]
Citera
2003-08-15, 18:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Du verkar ju helt klart ha problem. Har du inget viktigare för dig än att följa upp det här?

-Laura
Citera
2003-08-15, 18:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Du verkar ju helt klart ha problem. Har du inget viktigare för dig än att följa upp det här?

-Laura

Problem och problem. Jag tror bara att han är en djupt troende kristen.
Citera
2003-08-15, 19:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keepzir
Citat:

-Laura

Muhahahahahahahaha
Citera
2003-08-15, 19:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:

-Laura

Jag tror han har gett fan i medicinen igen. http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=84331
Citera
2003-08-15, 20:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är sant att Securion hoppat över skaklarna ett antal gånger och missbrukat sin ställning, speciellt om han blir trängd i en debatt så tvekar han inte en sekund att uttnyttja sin ställning som moderator. Det är inte första gången han är i blåsväder på flashback forum... det kommer och går i vågor... Lösningen på problemet är enkelt, höj dig över petiteserna och knalla vidare...
Citera
2003-08-15, 22:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion.

Jag har postat ett PM till admin.

Det kallades av admin
Töntigt
Fjantigt
Löjligt

Håller med Admin!

Ta å sluta tramsa på forumet. Skicka ett PM till Securion å bjud honom på en öl. Träffa honom o snacka igenom er personliga vendetta. Och bespara oss andra detta trams. Det börjar bli löjligt utan gräns...
Citera
2003-08-15, 22:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Webbe
Ta å sluta tramsa på forumet. Skicka ett PM till Securion å bjud honom på en öl. Träffa honom o snacka igenom er personliga vendetta. Och bespara oss andra detta trams. Det börjar bli löjligt utan gräns...

Skojigt inlägg med tanke på att du uppenbarligen följer händelseutvecklingen med största intresse...
Citera
2003-08-15, 23:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

Han är buddhist. Enligt honom själv iallafall. Men med tanke på alla stollerierna han ställt till med här är det ju svårt veta vad han verkligen är, förutom en mindre lustig clown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in