2009-10-05, 00:16
Medlem
gunseng2s avatar
Angående bucklan på bussen, finns det på riktigt en möjlighet att få tillstånd att ta med bucklan på bussen?
Citera
2009-10-05, 00:43
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Angående bucklan på bussen, finns det på riktigt en möjlighet att få tillstånd att ta med bucklan på bussen?

Ni har sm-bucklan i eran buss medans vi har bajs i våra, fy fan vilken jävla säsong
Citera
2009-10-05, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ni har sm-bucklan i eran buss medans vi har bajs i våran, fy fan vilken jävla säsong

Gott folk, här har vi klockrent citatmaterial
Citera
2009-10-05, 00:45
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ni har sm-bucklan i eran buss medans vi har bajs i våra, fy fan vilken jävla säsong

HAHA härlig kommentar
AIK mot BUCKLAN I BUSSEN!!
Citera
2009-10-05, 03:48
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:

Haha

Under avdelning hybris kan jag måla upp följande drömscenario:

IFK Göteborg går på pumpen imorrn mot GAIS, Wanderson avgör och skrattar hela vägen till migrationsverket. Ett MFF i hysterisk form är på tok för svåra efter uppehållet och spöar IFK. Sedan vinner man mot BP relativt enkelt på grimsta. Det ställer IFK på 50 poäng.

Taco gråter sig till sömns inatt, Elfsborgs dystra form fortsätter med en förlust efter uppehållet mot stensäkra hemmalaget Trelleborg.

Avsågade KFF lyckas vinna mot GAIS hemma, men kryssar mot Helsingborg borta, det ställer KFF på 49 poäng, Rydström svär högt på bloggen i sann fjortisanda.

Gnaget spöar ett Gefle i bedrövlig form (HBK-vinsten till trots), och ställs sedan med ovanstående resultat i åtanke i ett läge där guldet kan säkras mot Hammarby. En spelmässigt enastående knock följer 12.30 (jävla SVFF-tider) på råsunda mot Hammarby där AIK säkrar sitt guld. Bajenfansen lämnar med 10 minuter kvar vid ställningen 2-0 och förpassas till en avloppsstinkande buss på väg hem till Södermalm. AIK-klacken sjunger "Bye, bajen, Bye Bye" och vinkar iväg Hammarby.

Slutsignalen går, jublet utbryter, en tårögd Tjernström höjer bucklan framför Norra, klacken stannar kvar i euforisk stämning och ärevarv efter ärevarv avrundar en fullständigt osannolik säsong.

Epilog: Bojan kränger upp bucklan på bussen innan avfärden den 1:a november. Matchen blir en magnifik, känslosam och underbar transportsträcka. AIK är svenska mästare.
Senast redigerad av gunseng2 2009-10-05 kl. 03:55.
Citera
2009-10-05, 06:43
Medlem
Citat:

Hahahaaha.. Detta var då fan dagens bästa! Hahahaha..
Tack bajen, hoppas ni klarar er kvar ..
Citera
2009-10-05, 08:03
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Haha

Under avdelning hybris kan jag måla upp följande drömscenario:

IFK Göteborg går på pumpen imorrn mot GAIS, Wanderson avgör och skrattar hela vägen till migrationsverket. Ett MFF i hysterisk form är på tok för svåra efter uppehållet och spöar IFK. Sedan vinner man mot BP relativt enkelt på grimsta. Det ställer IFK på 50 poäng.

Taco gråter sig till sömns inatt, Elfsborgs dystra form fortsätter med en förlust efter uppehållet mot stensäkra hemmalaget Trelleborg.

Avsågade KFF lyckas vinna mot GAIS hemma, men kryssar mot Helsingborg borta, det ställer KFF på 49 poäng, Rydström svär högt på bloggen i sann fjortisanda.

Gnaget spöar ett Gefle i bedrövlig form (HBK-vinsten till trots), och ställs sedan med ovanstående resultat i åtanke i ett läge där guldet kan säkras mot Hammarby. En spelmässigt enastående knock följer 12.30 (jävla SVFF-tider) på råsunda mot Hammarby där AIK säkrar sitt guld. Bajenfansen lämnar med 10 minuter kvar vid ställningen 2-0 och förpassas till en avloppsstinkande buss på väg hem till Södermalm. AIK-klacken sjunger "Bye, bajen, Bye Bye" och vinkar iväg Hammarby.

Slutsignalen går, jublet utbryter, en tårögd Tjernström höjer bucklan framför Norra, klacken stannar kvar i euforisk stämning och ärevarv efter ärevarv avrundar en fullständigt osannolik säsong.

Epilog: Bojan kränger upp bucklan på bussen innan avfärden den 1:a november. Matchen blir en magnifik, känslosam och underbar transportsträcka. AIK är svenska mästare.

Jag gjorde samma analys i morse.

Två invändningar:
1. Ser gärna att säkrandet tas matchen efter då jag är bortrest under derbyt.
2. Självklart ska planen stormas!
Citera
2009-10-05, 08:04
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Mm, var ju nära att det flaxades fram ett friläge för Burgic precis på slutet. Det hade ju varit nåt

Jag förbannade Stahre för bytet. Flavio på samma situation så hade det varit mål...
Citera
2009-10-05, 08:16
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
1. Ser gärna att säkrandet tas matchen efter då jag är bortrest under derbyt.

Det är också mitt realistiska drömscenario, att fixa det till bajenmatchen är ju inte bara lite önsketänkande. Vi lär ju få otroligt mycket folk till en sån match som det kan bli mot Örebro, skulle ju bli en underbar stämning.

Det skulle däremot kännas jobbigt att behöva spela en guldmatch i Göteborg.

Citat:
2. Självklart ska planen stormas!

Jadå, hoppas inte polisen håller på och jävlas med tårgas och så som dom gjort vid vissa år, vill minnas nåt liknande 2005 när DIF vann. Det är ju skillnad på huliganstormningar och kärleksfyllda guldstormningar

Hoppas verkligen, verkligen att i år kan bli året. Var så äckligt nära 2006, men nu är vi så mycket stabilare.
Citera
2009-10-05, 08:35
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Det är också mitt realistiska drömscenario, att fixa det till bajenmatchen är ju inte bara lite önsketänkande. Vi lär ju få otroligt mycket folk till en sån match som det kan bli mot Örebro, skulle ju bli en underbar stämning.

Det skulle däremot kännas jobbigt att behöva spela en guldmatch i Göteborg.
Det är ju även trevligare om vi får fira vårat guld med typ enbart gnagare. Lite som malmömatchen 2006 (även om det inte blev nåt guldfirande då).

Citat:
Jadå, hoppas inte polisen håller på och jävlas med tårgas och så som dom gjort vid vissa år, vill minnas nåt liknande 2005 när DIF vann. Det är ju skillnad på huliganstormningar och kärleksfyllda guldstormningar

Hoppas verkligen, verkligen att i år kan bli året. Var så äckligt nära 2006, men nu är vi så mycket stabilare.
Ellos gick det ju bra med 2006, även Göteborg 2008. Kalmar är alldeles för oengagerade och jantiga för att våga storma plan.
Citera
2009-10-05, 09:23
Medlem
padrons avatar
Citat:

Ellos gick det ju bra med 2006, även Göteborg 2008. Kalmar är alldeles för oengagerade och jantiga för att våga storma plan.

Kalmarfans stormade planen i Halmstad förra året.
Citera
2009-10-05, 10:20
Medlem
Bajensvinets avatar
Ruskigt skön vinst mot BP. I första halvlek hade de ett par farliga chanser men i andra stängde vi butiken tycker jag.

Har hört missnöje kring tolvan igår och då undrar jag för vad? Tycker klacken var grym igår.

BPs målvakt ser ut som en banan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in