2009-09-29, 00:22
Medlem
Krayziebones avatar
kolla stjärnan hahahhaha
http://magnusneck.se/gallery2/v/AIK/AIK-dif-2009-09-28/0928-055.jpg.html
Citera
2009-09-29, 00:23
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Ja, jag anser att AIK har en enorm fördel med 2 hemmamatcher mer än alla andra lag. Förstår inte att de andra lagen tillåter detta, faktiskt.
Har man munnen rätt i röven på svff så är det klart att man får fördel väldigt ofta.....kolla bara på skillnaden på längden på diverse avstängningar genom åren. När ena spelaren knappt gjort nåt får han flera matcher.....när den andra spelaren försöker mörda nån blir det max en match. När ena lagets supportrar försöker riva en arena rycks det lite på axlarna.När andra lagets supportrar gör hälften så stor skada tas det i med hårdhandskarna.
När man sen gnäller på att andra lag får fördel av svff så........
Citera
2009-09-29, 00:23
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Fan att man missar sånt när man ser direkt på plats.
hade hellre vart på plats än givit bort min biljett, dåman e hemma och sjuk som en gam
Citera
2009-09-29, 00:26
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral

Har man munnen rätt i röven på svff så är det klart att man får fördel väldigt ofta.....kolla bara på skillnaden på längden på diverse avstängningar genom åren. När ena spelaren knappt gjort nåt får han flera matcher.....när den andra spelaren försöker mörda nån blir det max en match. När ena lagets supportrar försöker riva en arena rycks det lite på axlarna.När andra lagets supportrar gör hälften så stor skada tas det i med hårdhandskarna.

Näe...jobbigt att se AIK vinna?

Jag suger nog på karamellen ett tag till
Citera
2009-09-29, 00:29
Medlem
Citat:

Nä ja e inte bitter!

Citera
2009-09-29, 00:31
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Näe...jobbigt att se AIK vinna?

Jag suger nog på karamellen ett tag till
Nja....inte idag. Fast det hade ju varit skoj att se ni fått stryk av ett.....ja vad håller dif för klass? div 2? nja div 3 är det nog
Citera
2009-09-29, 00:36
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Nä ja e inte bitter!

Bitter på ett lag som vunnit 5 titlar sen-82 (Började följa mitt lag på allvar då)
mot 15 titlar? Njaaaa inte direkt va.....oj glömde visst ta med 2 st uefacup titlar oxå.....samt en massa fina skalper i champions league.
Citera
2009-09-29, 00:38
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Bitter på ett lag som vunnit 5 titlar sen-82 (Började följa mitt lag på allvar då)
mot 15 titlar? Njaaaa inte direkt va.....oj glömde visst ta med 2 st uefacup titlar oxå.....samt en massa fina skalper i champions league.
För att inte vara bitter lät det där rätt bittert...
Citera
2009-09-29, 00:41
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:

Finns inte ett enda svenskt lag som vunnit champions league!
Citera
2009-09-29, 00:42
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
För att inte vara bitter lät det där rätt bittert...
Sagt av en ännu mer bitter gaisare då
Citera
2009-09-29, 00:44
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Finns inte ett enda svenskt lag som vunnit champions league!
Ok bara vinst som räknas.....stryk det sista då
Citera
2009-09-29, 00:53
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Sagt av en ännu mer bitter gaisare då
Jag mår iof som en solstråle. Men det kan man när det är nedflyttning man oroat sig för och inte SM-guldstapp. Tjolahopp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in