2009-09-21, 21:23
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Rehn har ju visat sig vara väldigt duktig på att fylla luckor när spelare försvinner blir skadade. Men jag tror inte de kommer gå den här gången. Bärkroth är en fantastisk talng men Blåvitt har två bortamatcher kvar, och utan Tobbe tror jag de blir högst tre poäng i de matcherna.

Vad som en händer har Blåvitt gjort enbra säsong

Vad jag förstått kan vi hämta tillbaka utlånade Etéus från Trollhättan trots att fönstret är stängt. Han är ju en Berg i miniatyr så kanske det...
Citera
2009-09-21, 21:24
Medlem
Cruachans avatar
Äntligen total utdelning på chanserna. Trist bara att vi inte har något som helst att spela för, samt att en sådan här vinst tystar kritikerna för ett tag. Vågar knappt gå in på Himmelriket och se hur Ofere-förespråkarna gottar sig ikväll. Dock var han, tillsammans med hela laget, riktigt jävla bra idag. Jävligt starkt av ett så ungt MFF att totalt tillintetgöra Ellos.

glädjer mig också över AIKs vinst. Nu är det upp till er att stoppa IFK. Heja!
Citera
2009-09-21, 21:28
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Ja samma här, jag orkar inte att ÖIS tar 3 poäng (helt osannolikt dock) men det är fortfarande allsvenskan vi snackar om.
Och sen gillar jag bara när Malmö förlorar, fast dom är väl värda att vinna.. som vanligt?

Härligt med ditt starka förakt mot Malmö. Känns extra bra att vinna över er gång på gång, när man vet att du sitter hemma i Lynd och bölar. Hihi!
Citera
2009-09-21, 21:30
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Att ellos med det laget förlorar med 0-5 är bara tragiskt, hur ointresserade är dom egentligen?

Elfsborg: Omgång 20 - Serieledning

3 omgångar och 8 tappade poäng senare är dom på fjärdeplats och 7 poäng efter AIK i topp

Helsingborg: Omgång 17 - Serieledning

6 omgångar och 16 tappade poäng senare är dom på sjundeplats och 11 poäng efter AIK i topp

Nu väntar vi på ett liknande fall för IFK
Citera
2009-09-21, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Elfsborg: Omgång 20 - Serieledning

3 omgångar och 8 tappade poäng senare är dom på fjärdeplats och 7 poäng efter AIK i topp

Helsingborg: Omgång 17 - Serieledning

6 omgångar och 16 tappade poäng senare är dom på sjundeplats och 11 poäng efter AIK i topp

Nu väntar vi på ett liknande fall för IFK
Borde det inte vara AIK som gör ett liknande fall med din teori?
Citera
2009-09-21, 21:38
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr stein
Borde det inte vara AIK som gör ett liknande fall med din teori?

Nääee

Teorin utgår från att AIK tar SM-guld
Citera
2009-09-21, 21:41
Medlem
Riktigt härlig dag idag

AIK spelade Stundtals väldigt bra men spelade också stundtals väldigt uselt, Och som AIKare så ska jag vara objektiv och säga att ja ÖIS borde haft straff.
Citera
2009-09-21, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simon20e
Riktigt härlig dag idag

AIK spelade Stundtals väldigt bra men spelade också stundtals väldigt uselt, Och som AIKare så ska jag vara objektiv och säga att ja ÖIS borde haft straff.

Efter du sett Fotbollskvall och hort Per och Ola uttala sig eller.?
Citera
2009-09-21, 21:47
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Efter du sett Fotbollskvall och hort Per och Ola uttala sig eller.?

ÖIS straff var klockren, inget snack. Öhrlund var inte på bollen, det behövs ingen låtsasexpert för att se det.
Citera
2009-09-21, 21:49
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
ÖIS straff var klockren, inget snack. Öhrlund var inte på bollen, det behövs ingen låtsasexpert för att se det.

Jag såg inte så bra på reprisen eftersom jag såg pay per view på datorn, men jag tyckte Örlund slog till bollen med händerna så den gick åt vänster och sedan kom med benen mot Kjellander.
Citera
2009-09-21, 21:49
Bannlyst
Citat:

Tankte mer pa om vederborande var pa plats och inte sag situationen.
Citera
2009-09-21, 21:58
Medlem
gunseng2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag såg inte så bra på reprisen eftersom jag såg pay per view på datorn, men jag tyckte Örlund slog till bollen med händerna så den gick åt vänster och sedan kom med benen mot Kjellander.

Jag såg det som att Källander petade bollen åt sidan och Öhrlund bara rev ner honom, var inte ens nära att röra bollen. Men spela roll, dom hade inte kvitterat hur som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in