2009-08-24, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Tror Johan Oremo kommer göra hattrick mot oss idag

Situationen just nu är helt sjuk, att hålla lite på dif som krigar (nåja ) för att undvika nedflyttning. Ser dock helst att dif tar 3 poäng.

Fast vid närmare eftertanke hoppas jag såklart på 0-0 och att alla dog.
Citera
2009-08-24, 17:43
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Fast vid närmare eftertanke hoppas jag såklart på 0-0 och att alla dog.

That's more like it. 0-0 blir finfint.
Citera
2009-08-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OWelcheLust
Spela Bjarna som nummer tio eller avgå
Klart bäst teknik och bollkänsla i dagens Blåvitt! Dessutom med en horig flickvän.
Citera
2009-08-24, 18:17
Medlem
50-öring.s avatar
Ja, det känns ju jätteroligt med Dusan i mål. Undrar vad tusan som hänt med Dahlin? Dusan.. jag kan ju ha fel, vilket jag verkligen hoppas, men han känns lite väl ostabil. Kommer ju ihåg matchen mot GAIS väldigt bra..
Citera
2009-08-24, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 50-öring.
Ja, det känns ju jätteroligt med Dusan i mål. Undrar vad tusan som hänt med Dahlin? Dusan.. jag kan ju ha fel, vilket jag verkligen hoppas, men han känns lite väl ostabil. Kommer ju ihåg matchen mot GAIS väldigt bra..

Ja, Dusan bjuder i alla fall på underhållning.

---

http://sydsvenskan.se/sport/fotboll/mff/article545060/Dahlin-kan-inte-spela-ikvall.html
Citera
2009-08-24, 18:38
Medlem
kallesietes avatar
Dusan i mål. Kan sluta på många olika sätt.
Helvete.

Men bättre Dahlin står i derbyt mot bönnerna.
Citera
2009-08-24, 20:55
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Bajen kan skapa hur många chanser dom vill..mål gör dom inte. Och gör man inga mål så blir det tyvärr superettan. Pinsamt att dom inte gjorde sig av med Tony tidigare på året

Djurgårdarna kan andras ut iaf, det blir bajen som åker ur
Citera
2009-08-24, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesiete
Dusan i mål. Kan sluta på många olika sätt.
Helvete.

Men bättre Dahlin står i derbyt mot bönnerna.

Jag var orolig inför derbyt med tanke på HIFs insats igår. Nu är jag lugnad för jag vet att även om HIF är dåliga just nu är MFF mycket sämre.
Citera
2009-08-24, 21:24
Medlem
csts avatar
ifk hade tur som klarade sig med en poäng från stadion idag.
Citera
2009-08-24, 21:27
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
ifk hade tur som klarade sig med en poäng från stadion idag.
Faktiskt kom nyss hem och Djurgården spel såg stundtals riktigt bra ut.. Synd dock att vi inte fick marginalerna på våran sida vid "nästan målet" och att IFK's målvakt är för djävla bra.
Citera
2009-08-24, 21:30
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Faktiskt kom nyss hem och Djurgården spel såg stundtals riktigt bra ut.. Synd dock att vi inte fick marginalerna på våran sida vid "nästan målet" och att IFK's målvakt är för djävla bra.
Hade bollen studsat vår väg och domaren haft ett normalt antal kromosonpar hade vi vunnit denna match. Att tacklingen på Dahlberg inte blir straff är katastrofalt och jag tror nog att den omtalade ribbollen var inne. För övrigt såg ifk väldigt svagt ut, de hade ett riktigt skott på mål under hela matchen.
Citera
2009-08-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Hade bollen studsat vår väg och domaren haft ett normalt antal kromosonpar hade vi vunnit denna match. Att tacklingen på Dahlberg inte blir straff är katastrofalt och jag tror nog att den omtalade ribbollen var inne. För övrigt såg ifk väldigt svagt ut, de hade ett riktigt skott på mål under hela matchen.

Vilken tackling syftar du på? När bollen gick ut till hörna efteråt?
På TV såg det ut som en klockren tackling iallafall, sen att ni borde ha vunnit matchen är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in