Blixten slår inte ner två gånger på samma plats Den där seriesegern är fullständigt unik i europeiska fotbollshistorien. Det lär knappast hända igen.
AIK må spela som krattor för tillfället, men krigar och brunkar sej till poäng. Om dom skulle lyckas få fart på spelet då kommer dom verkligen vara med att fajtas om guldet till hösten....
Tänkte mer på att ni haft maxflyt. 12 mål på 14 matcher och ni ligger två poäng från serieledningen, det säger en del. Det kommer inte hålla i längden, eller du kanske tror det själv?
Jag vinner hellre allsvenskan genom att alla matcher slutar 1-0, än kommer 3a och ha vunnit ett gäng med 4-0. Vi är grymt starka i år.
Att förbundet sitter i knät på råttorna är sedan länge känt.
Det senaste i denna äckelsoppa, är att disicplinnämndens sekreterare, Frida Wesström, inte bara också är anställd av Ajk utom dessutom också släkt med... just det...
Hur fan kan Erik Lund få kliva ut på planen i match efter match?
Svaret på den frågan är rätt enkel. Det får han inte. Alternativt så är svaret att han får göra det för att någon av Adam Johansson och/eller Hjalmar Jonsson är skadade/sjuka..
Att förbundet sitter i knät på råttorna är sedan länge känt.
Det senaste i denna äckelsoppa, är att disicplinnämndens sekreterare, Frida Wesström, inte bara också är anställd av Ajk utom dessutom också släkt med... just det...
Bara i Sverige...
Bara på Råsunda finns det domare som minsann ska bevisa för världen att "nej jag kan stå emot trycket!" och bli... just det... en bortadomare.
1. Han fick ungdomskontrakt
2. Han är inte helt given i laget
Jag vet att han fick ungdomskontrakt, varför är ju ett under. Han kan ju varken springa än mindre slå ett inlägg. En skam för Sveriges framgångsrikaste förening.
Jag vet att han fick ungdomskontrakt, varför är ju ett under. Han kan ju varken springa än mindre slå ett inlägg. En skam för Sveriges framgångsrikaste förening.
Fast han är ju högerback egentligen och de känns som om hela laget blev chokat när Bjärs inte kom till start. Verkar som de blev en väldans osäkerhet i laget på grund av det.
När han gick till Aston Villa var han en snabb teknisk höger yttermittfältare. När han kom tillbaka är han en råbarkad engelsk ytterback som tacklar först och tänker sen.