2009-06-12, 09:29
Medlem
Hakapelitas avatar
Betalar lön för Siggi, Paul, Zoran? Andée och nu kanske Galloway.

Härligt!
Citera
2009-06-12, 11:52
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Steve "Still the king" Galloway klar för Djurgården? http://www.dn.se/sport/fotboll/galloway-klar-for-djurgarden-1.889885

Lyckades rätt bra med Umeå FC för några år sedan men fick sparken efter 1 säsong trots att han hjälpte dem upp en division, om jag minns rätt. Det lär ju vara rätt speciella förhållanden som gör att en coach får gå när han lyckas. Någon som vet mer om det? Vad tror ni om Galloways eventuella framgångar i DIF? Anledningen till anställningen lär ju stavas Jeglertz.
Anledningen till anställningen lär ju snarare stavas Djurgårdslegend. Att han sedan kommer överens med Andrée är bara en bonus.
Citera
2009-06-12, 14:06
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Betalar lön för Siggi, Paul, Zoran? Andée och nu kanske Galloway.

Härligt!
Exakt min tanke.

En snubbe som driver restaurang efter att ha träna kärringboll känns ju sisådär hett. Men man ska väl inte vara för kaxig, mitt egna lag gör ju inte strålande ifrån sig direkt.
Citera
2009-06-12, 14:12
Medlem
CoopColas avatar
Känns rätt bra med Galloway, nog mest för att han är just Galloway..
Citera
2009-06-12, 14:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Anledningen till anställningen lär ju snarare stavas Djurgårdslegend. Att han sedan kommer överens med Andrée är bara en bonus.

25 centimeter, ni vet vad han heter! Galloway Galloway Galloway!

Fyfan vad najs.. Minns DIF - Umeå när vi låg i ettan och vi ledde med 6-0 eller något.. DIF (var Markus Karlsson om jag inte missminner mig) ger bort bollen till Galloway och låter honom göra ett mål, hela klacken jublar!
Citera
2009-06-12, 15:02
Medlem
Damacys avatar
http://www.youtube.com/watch?v=b3OcNZ85U5s&feature=related

Härligt med Galloway! Jag har aldrig sett honom spela men jag vet vilken legendar han är...
Citera
2009-06-12, 15:04
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
25 centimeter, ni vet vad han heter! Galloway Galloway Galloway!

Fyfan vad najs.. Minns DIF - Umeå när vi låg i ettan och vi ledde med 6-0 eller något.. DIF (var Markus Karlsson om jag inte missminner mig) ger bort bollen till Galloway och låter honom göra ett mål, hela klacken jublar!
Nu måste väl Martin Andersson vara glad?
Citera
2009-06-12, 15:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Nu måste väl Martin Andersson vara glad?

Det är inte för de små sakerna man blir poppis i damlaget uppe i Umeå!

Snacket om Martin Andersson är nästan lika roligt som galghumor hos sorkar.
Citera
2009-06-12, 15:22
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är inte för de små sakerna man blir poppis i damlaget uppe i Umeå!

Snacket om Martin Andersson är nästan lika roligt som galghumor hos sorkar.
Ja hade galgarna fortfarande varit aktuellt i gnaget hade Martin Andersson betalat för att spela för oss. Men nu valde han en klubb där det fanns möjlighet att få 25cm Galloway istället. Superettan eller inte, det gäller ju att prioritera
Citera
2009-06-13, 00:39
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Ja hade galgarna fortfarande varit aktuellt i gnaget hade Martin Andersson betalat för att spela för oss. Men nu valde han en klubb där det fanns möjlighet att få 25cm Galloway istället. Superettan eller inte, det gäller ju att prioritera

Eller om man omformulerar lite så det blir "Om han visste att galgarna fortfarande var aktuella i gnaget hade han betalat för att spela för er.."
Citera
2009-06-13, 00:55
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Eller om man omformulerar lite så det blir "Om han visste att galgarna fortfarande var aktuella i gnaget hade han betalat för att spela för er.."

Men i Dif får han riktigt kött. Det kan väl aldrig ett plastsubstitut ersätta?

Dembo, Ceesay, Mwila och nu Galloway. Martin Andersson är i himlen!

Sjukt bö.. jag menar hög nivå nu...
Citera
2009-06-13, 12:55
Medlem
Lesras avatar
Har själv blivit tränad av Steve, senast var för ett halvår sedan och jag kan inte säga att jag var speciellt imponerad av hans ledaregenskaper, han hade ju liksom världens bästa damlag och då är det kanske inte konstigt att man vinner en massa titlar.

Känns som en mycket bra värvning från dif om man är Gnagare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in