2009-05-17, 00:27
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Vad var det som hände när A Svensson fick frispel och gormade och skrek på J Karlsson i flera minuter? Låg Karlsson fel positionsspelet eller var det någon markeringsmiss? Det hördes långt upp på läktaren att Svensson skrek en massa men tyvärr så hann jag aldrig uppfatta exakt vad det var han ropade. Som sagt, hörde någon vad det var som hade gått fel?
"Fläskfärs? Du kan för fan inte ha fläskfärs till tacos. Det ska vara nötfärs.."
Citera
2009-05-17, 00:57
Bannlyst
Årets fredspris till Alfred Nobels minne går till gräsapa som varken har försvar eller anfall.
Citera
2009-05-17, 01:40
Medlem
One-Loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
"Fläskfärs? Du kan för fan inte ha fläskfärs till tacos. Det ska vara nötfärs.."

Hahahahaha "Och ge fan i att ta så många tacos, 10 till mig 2 till dig... THAT'S THE RULE"
Citera
2009-05-17, 10:02
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Plus Anders Svensson, Mathias Svensson, Lasse Nilsson, Nemanja Miljanovic, Joakim Sjöhage och med hyfsad stor sannolikhet även Tobias Linderoth (har säkert glömt någon). Vi har inte råkat ut för några Järdler eller Blomqvist, men samtidigt kan det vara lite surt när man ser hur exempelvis HBK får in 10 miljoner för en så medioker spelare som Tahirovic och Elfsborg får 8 för Anders Svensson.

Jo, och vilka hjärtan dom visade för Ellos. Vad fick Taco när
han skrev på? 10 miljoner i sign on?
Citera
2009-05-17, 11:13
Medlem
DanteAlighieris avatar
Derby imorgon!!
Citera
2009-05-17, 11:15
Medlem
Derby på torsdag!!
Citera
2009-05-17, 11:25
Medlem
Möppens avatar
Bajrami bör säljas för minst 40. Jävlar vilken potential den grabben har!

Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jo, och vilka hjärtan dom visade för Ellos. Vad fick Taco när
han skrev på? 10 miljoner i sign on?

Jävligt väl investerade pengar. Han är värd varenda krona!

Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Vad var det som hände när A Svensson fick frispel och gormade och skrek på J Karlsson i flera minuter? Låg Karlsson fel positionsspelet eller var det någon markeringsmiss? Det hördes långt upp på läktaren att Svensson skrek en massa men tyvärr så hann jag aldrig uppfatta exakt vad det var han ropade. Som sagt, hörde någon vad det var som hade gått fel?

Va nåt om att han måste prata och "byta kant".

Citat:

HAHAHAHAHAHA fy fan va roligt, har ont i magen efter den skrattkrampen.
Citera
2009-05-17, 11:27
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
MFF hemma låter som en given förlust på förhand Men ger inte upp hoppet om en poäng. Intressant derby imorrn också..vinner inte gnaget där så blir dom i bästa fall ett mittenlag iår
Citera
2009-05-17, 11:28
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av One-Love
Hahahahaha "Och ge fan i att ta så många tacos, 10 till mig 2 till dig... THAT'S THE RULE"

Kom ni verkligen inte på något bättre?!? Som t.ex. "Varför köper ni er färs på Stor Maxi? Jag har specialpris på City Sparköp!"

Det här är FB, jag vet, men man kan alltså inte ens en ENDA gång ställa en seriös fråga på FB och få någon som helst antydan till seriositet i svaret tillbaka.

Redigering: OK, möppen. Jag såg ditt svar, tack.
Senast redigerad av Mclarengbg 2009-05-17 kl. 11:30.
Citera
2009-05-17, 11:28
Medlem
ActionNotWordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
MFF hemma låter som en given förlust på förhand Men ger inte upp hoppet om en poäng. Intressant derby imorrn också..vinner inte gnaget där så blir dom i bästa fall ett mittenlag iår
Bara det blir lika mållrikt som senast. En viktig match för MFF. Får man inte poäng med sig hem från denna, blir det nog ännu en säsong i mittenskiktet.
Citera
2009-05-17, 11:36
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ActionNotWords
Bara det blir lika mållrikt som senast. En viktig match för MFF. Får man inte poäng med sig hem från denna, blir det nog ännu en säsong i mittenskiktet.

3-6 från förra året blir svårt att toppa..1-3 låter rimligare
Citera
2009-05-17, 11:56
Medlem
Konrad Haifas avatar
Men shit, elfsborgarna lider av ett övermod som t.o.m. är värre än Djurgården anno 2003.

Bajsrami värd 40 miljoner efter att ha gjort 4 bra matcher... Stor chans.

Det rabblades spelare som tydligen visat 'klubbkänsla' när de kom tillbaka från proffsliv. Det har snarare att göra med att de är så präktiga helyllegossar att de inte skulle klara/vilja spela i en storklubb, alternativt är för dåliga. Tror inte Sjöhages hemflytt skapade panik på kansliet hos Blåvitt, MFF eller Djurgården.

Och som VF säger, svårt för svärmorsdrömmen att ha klubbkänsla när det innebär 10 mille på ett bräde....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in