2009-05-10, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Och kanske samtidigt den fulaste! :-)

Undrar hur lång tid det ska dröja innan de upptäcker att det är Coop-rörelsen som är blå och vit och ICA är röd och vit. De verkar lite tröga på Sveriges baksida.
Citera
2009-05-10, 14:22
Bannlyst
Apa brukar ju köra parollen "lite finare, lite bättre" (som numera Sol Invicius tagit över med den äran)

Kolla då in den här bilden
http://4.bp.blogspot.com/_VgoiSpoasf8/SgYP2UVOT5I/AAAAAAAAAAk/vWsWYV7Zkm0/s1600-h/xqddgx.jpg

I rest my case...
Senast redigerad av Klevis 2009-05-10 kl. 14:34.
Citera
2009-05-10, 14:39
Bannlyst
Bara jag som får kraftig tv-spelskänsla (Fifa 09) av att se MFF-apa? Samma mönster på planen, samma storlek på spelarna, samma kameravinklar (vid målvaktens inspark etc.). Samma overkliga svenska arena.
Citera
2009-05-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Wow, visste du att det bor gnagare i Stockholm?

/Careface

Var det här ditt försök till upprättelse? Please.. du är sämre än klevis
Citera
2009-05-10, 15:28
Medlem
karlsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Apa brukar ju köra parollen "lite finare, lite bättre" (som numera Sol Invicius tagit över med den äran)

Kolla då in den här bilden
http://4.bp.blogspot.com/_VgoiSpoasf8/SgYP2UVOT5I/AAAAAAAAAAk/vWsWYV7Zkm0/s1600-h/xqddgx.jpg

I rest my case...

Haha Klevis, det där måste ju vara du under ett utav dina besök på Stadion.
Citera
2009-05-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Haha Klevis, det där måste ju vara du under ett utav dina besök på Stadion.

Påstår du att Klevis är fler än en person?
Citera
2009-05-10, 16:29
Medlem
karlsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie

Påstår du att Klevis är fler än en person?

Hmm, kan det vara så att jag syftade på personen i bildens centrum som verkar titta upp mot fotografen?
Citera
2009-05-10, 16:45
Medlem
The Masters avatar
Tack Malmoe....
Citera
2009-05-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Hmm, kan det vara så att jag syftade på personen i bildens centrum som verkar titta upp mot fotografen?

Knappast bara han som man skrattar åt på den där bilden
Citera
2009-05-10, 18:34
Medlem
Casabas avatar
Riktigt härligt med vinst och äntligen lite mål! Tydligen är jag inte så bra på att uppskatta publik då jag tyckte dif var typ 200 pers men med ett tåg på 200 så känns det kanske inte riktigt men jag skulle nog uppskatta de till 300-400 pers. Otroligt varmt var det hursomhelst och med en gastande sol rakt på norra så var det svårt att orka något, så sången blev lite bristande från våran sida. dif som stod i skuggan sjöng väl på okej någon gång, hördes en del när vi var tysta, inte jätte svårt att höras på Nya Stadion dock men med tanke på resultatet gjorde de en godkänd insatts som bortasupportrar.

Riktigt synd att Labinot inte satte sin chans i andra, hade helt klart varit snyggare än Zlatans i Ajax, otroligt skämmigt för dif försvaret där.
Citera
2009-05-10, 18:38
Medlem
Cruachans avatar
Labbe var riktigt grym idag, men att målet, om det blivit ett sådant, skulle vara snyggare än Zlatans mot Ajax håller jag inte riktigt med om I övrigt borde vi stängt matchen tidigare. Plus också till tillresta djurgårdaren, alltid skoj med lite läktarkamp.
Citera
2009-05-10, 18:39
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Riktigt härligt med vinst och äntligen lite mål! Tydligen är jag inte så bra på att uppskatta publik då jag tyckte dif var typ 200 pers men med ett tåg på 200 så känns det kanske inte riktigt men jag skulle nog uppskatta de till 300-400 pers. Otroligt varmt var det hursomhelst och med en gastande sol rakt på norra så var det svårt att orka något, så sången blev lite bristande från våran sida. dif som stod i skuggan sjöng väl på okej någon gång, hördes en del när vi var tysta, inte jätte svårt att höras på Nya Stadion dock men med tanke på resultatet gjorde de en godkänd insatts som bortasupportrar.

Riktigt synd att Labinot inte satte sin chans i andra, hade helt klart varit snyggare än Zlatans i Ajax, otroligt skämmigt för dif försvaret där.

Skönt att skylla på solen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in