2009-04-16, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Her0in
Nu har ju TB tre, så din tippning sög apa.

Det gjorde den, absolut. Men sett till matchbilden så skall gröthalsarna skämmas.

Synd att man inte kan prata ren svenska i Skåne, jag hör inte ett jävla skit av intervjuerna med Trelleborgsspelarna. När fan skall vi införa heltäckande talpedagogik för skåningarna?
Senast redigerad av Wilhelm.MJ 2009-04-16 kl. 21:00.
Citera
2009-04-16, 20:56
Medlem
Salorms avatar
Skönt att gnaget åkte på torsk.. Behöver man inte höra all skit på jobbet imorgon.
Citera
2009-04-16, 20:59
Medlem
Her0ins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilhelm.MJ
Det gjorde den, absolut. Men sett till matchbilden så skall gröthalsarna skämmas.

Sluta nu, handlar om mål inget annat.
Tycker att de borde vara stolta!
Citera
2009-04-16, 21:00
Bannlyst
Citat:
Sluta nu, handlar om mål inget annat.

Detta var GAIS match, i första märkte jag inte ens att ni var där.
Citera
2009-04-16, 21:01
Medlem
Her0ins avatar
Citat:
Detta var GAIS match, i första märkte jag inte ens att ni var där.

Well, vi tog ledningen i första så hur kunde du inte märka?
Citera
2009-04-16, 21:02
Medlem
Strinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turchia
eeeh, såg vi samma match eller? Fan köpte dom Monday för om han ändå inte får spela? Han kan ju knappast vara sämre än Traore.

Monday är väl på lån ?

Annars håller jag helt med dig, Traore har varit ganska dålig! Idag va han dock helt godkänd..

Synd att vi blir bortdömda, igen, så jäkla dåligt .
Citera
2009-04-16, 21:08
Bannlyst
Citat:
Well, vi tog ledningen i första så hur kunde du inte märka?

Som jag skrev innan, det var det enda. Sedan var ni någon helt annanstans. Fullständigt utspelade.

Jag diskuterar det inte längre.
Citera
2009-04-16, 21:11
Medlem
hoaxens avatar
Man kan aldrig påstå att ett lag som vinner med 3-0 blir utspelade. Vad gjorde GAIS så jävla överlägsna? Kan förstå att du är bitter

Och förresten vafan har skånskan med det här och göra? Det är fan så mycket mer lättförståeligt är göteborgskan.

Riktiga män talar skånska!
Citera
2009-04-16, 21:11
Medlem
Casabas avatar
En så fruktansvärt härlig vinst! Riktigt rättvist också efter den sjuka avblåsningen på Oferes regelrätta mål, verkar som om Eriksson måste göra minst en matchavgörande felbedömning i varje match. Ofere avstängd nästa match dock, vet inte riktigt om jag hade satt Agon från start då han känns klockren som inhoppare men vi får se, kanske hinner Wilton komma.

Sen skulle ju HIF självklart få ett feldömt mål med sig också, det om något skulle bli bortdömt.
Citera
2009-04-16, 21:12
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Som jag skrev innan, det var det enda. Sedan var ni någon helt annanstans. Fullständigt utspelade.

Jag diskuterar det inte längre.

Haha! Bitter?

Konstigt då att Trelleborg hade flest avslut och flest avslut på mål efter en halvlek...

Sen kan jag hålla med om att resultatet inte riktigt spelade matchbilden, men att TFF var värda segern är ju solklart.
Citera
2009-04-16, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
Man kan aldrig påstå att ett lag som vinner med 3-0 blir utspelade. Vad gjorde GAIS så jävla överlägsna? Kan förstå att du är bitter

Och förresten vafan har skånskan med det här och göra? Det är fan så mycket mer lättförståeligt är göteborgskan.

Riktiga män talar skånska!

Åh jo, om man kan. Och mig veterligen var det första halvleken jag hänvisade till då jag påstod att Trelleborg var utspelade.

GAIS första halvlek borde genererat i 1-2 mål, och deras spel såg stundtals mycket fint ut. Med ett baklängesmål tidigt i andra halvlek får vi kämpa i en rejäl uppförsbacke.

Och ja, jag är jävligt bitter Men inte utan att jag kan skoja om det.
Citera
2009-04-16, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Haha! Bitter?

Konstigt då att Trelleborg hade flest avslut och flest avslut på mål efter en halvlek...

Sen kan jag hålla med om att resultatet inte riktigt spelade matchbilden, men att TFF var värda segern är ju solklart.

Jag påstår aldrig att GAIS är värda seger, för det är de inte. Snarare utskällning hela vägen hem till Göteborg. Men ett oavgjort resultat vore absolut rättvist, inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in