2008-12-16, 21:23
Medlem
siffetlocos avatar
http://www.akaskidor.se/nyheter/article383801.ece

Som länken berättar, en av världens mest kända skidåkare blev tagen med maja i fickan. Att Tanner röker är ingen nyhet, det intressanta är det Tanner's mor berättar:

"– Han lever ett liv som inte många andra gör, säger Darla Hall, Tanners mamma. Han är inte den enda åkaren i branschen som röker gräs, det gör de ju allihop."

Det som då skulle vara kul att spekulera i är: Vilka i branschen förutom Tanner röker gräs?
Citera
2008-12-16, 21:28
Medlem
Vet inte vilka dom andra är, men världen blir bara bättre och bättre för var dag som går..
Citera
2008-12-16, 21:52
Medlem
En sann förbild för den nya generationens skidåkare.

Surfa nu upp alla sportfånesiter och upplys dem,
om hans bravader råkar komm på tal.
Citera
2008-12-16, 21:57
Medlem
siffetlocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain_Napalm
En sann förbild för den nya generationens skidåkare.

Surfa nu upp alla sportfånesiter och upplys dem,
om hans bravader råkar komm på tal.

Sant! Han är min idol och förebild på många sätt, inte bara för att han brukar cannabis utan för att han är så otroligt bra på skidor.

För mig så representerar han vad skidåkning står för. Om man sett hans filmer (Exempel "Believe") och samtidigt tänker på att killen röker gräs, ger mig ett leende på läpparna.
Citera
2008-12-16, 21:59
Medlem
Daums avatar
http://www.washingtonpost.com/wp-srv/sports/longterm/olympics1998/sport/snowboard/articles/board11.htm

Vinnaren av slalom i snowboard OS 1998 blev ifråntagen sitt guld för att ha testat positivt för cannabis. Han fick senare tillbaka guldet. Ganska kul dock, tycker man borde få tidsavdrag för att ha rökt istället
Citera
2008-12-16, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siffetloco
Sant! Han är min idol och förebild på många sätt, inte bara för att han brukar cannabis utan för att han är så otroligt bra på skidor.

För mig så representerar han vad skidåkning står för. Om man sett hans filmer (Exempel "Believe") och samtidigt tänker på att killen röker gräs, ger mig ett leende på läpparna.

Han är faktiskt också min favvo åkare också För att han e så sjukt skön över hela berget, och att han åker skönt puder i The massive och Believe(Men det kan vi ta en annan gång)

Det är ju inte direkt okänt att han röker maja. Tror det fanns en film förut på typ Jon olsson Tanner och några fler när dom står och röker bakom ett hus. Jon rökte aktivt förut tror jag(rätta mig om jag har fel) men han gör inte det längre, det är vad jag har hört.
Citera
2008-12-16, 22:03
Bannlyst
http://oakley.com/images/brochure/ss_goggles/enlarged_tannerhall.jpg
inte helt otippat, klart som korvspad att "extremsportarna" röker en gås ibland.
Är ju mer en livsstill än en sport, ni vet väl själva hur det var när man hängde i skejtrampen
Citera
2008-12-16, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daum
http://www.washingtonpost.com/wp-srv/sports/longterm/olympics1998/sport/snowboard/articles/board11.htm

Vinnaren av slalom i snowboard OS 1998 blev ifråntagen sitt guld för att ha testat positivt för cannabis. Han fick senare tillbaka guldet. Ganska kul dock, tycker man borde få tidsavdrag för att ha rökt istället

Hur kan man dopa sig med CB?
Citera
2008-12-16, 22:19
Medlem
siffetlocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjnorling
Han är faktiskt också min favvo åkare också För att han e så sjukt skön över hela berget, och att han åker skönt puder i The massive och Believe(Men det kan vi ta en annan gång)

Det är ju inte direkt okänt att han röker maja. Tror det fanns en film förut på typ Jon olsson Tanner och några fler när dom står och röker bakom ett hus. Jon rökte aktivt förut tror jag(rätta mig om jag har fel) men han gör inte det längre, det är vad jag har hört.

Yes det fanns minst 1 film. Det fanns 1 på youtube där Tanner satt och rullade en joppe. Men det togs ju bort tyvärr.
Citera
2008-12-16, 22:23
Medlem
psilosydelisks avatar
pjnorling, vad heter du på fr?
Citera
2008-12-16, 22:29
Medlem
Daums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjnorling
Hur kan man dopa sig med CB?

Jag vet inte riktigt, det räknas som en olaglig substans. Men som sagt, creds till folk som röker en joint och sen vinner OS-guld (nu lär han ju inte ha rökt precis före loppet men ändå ;)
Citera
2008-12-16, 23:05
Medlem
casdeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siffetloco
http://www.akaskidor.se/nyheter/article383801.ece

Som länken berättar, en av världens mest kända skidåkare blev tagen med maja i fickan. Att Tanner röker är ingen nyhet, det intressanta är det Tanner's mor berättar:

"– Han lever ett liv som inte många andra gör, säger Darla Hall, Tanners mamma. Han är inte den enda åkaren i branschen som röker gräs, det gör de ju allihop."

Det som då skulle vara kul att spekulera i är: Vilka i branschen förutom Tanner röker gräs?

Jon Olsson lär ju röka Mary-Jane!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in