2008-12-16, 23:11
Medlem
psilosydelisks avatar
ja kanske under propaganda (nåra år innan och nåra efter) men inte nu. snarligare att han går på koks så mycket som han schteeeker maha
Citera
2008-12-16, 23:27
Medlem
muneys avatar
Om vi ska spekulera så tror jag inte att TJ tackar nej till en gås då och då. Han och Colby, skulle jag vilja hänga med när dom är bänga.
Citera
2008-12-16, 23:52
Medlem
psilosydelisks avatar
är det colby du har på bilden?
eller den störstaste puffaren av de alla, candide
Citera
2008-12-17, 00:19
Medlem
jontens avatar
Skål för tanner! (jag kunde inte låta bli)
Citera
2008-12-17, 01:00
Medlem
antagonistens avatar
Cannabis -> Skvaller
/Mod
Citera
2008-12-17, 01:11
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siffetloco
http://www.akaskidor.se/nyheter/article383801.ece

Som länken berättar, en av världens mest kända skidåkare blev tagen med maja i fickan. Att Tanner röker är ingen nyhet, det intressanta är det Tanner's mor berättar:

"– Han lever ett liv som inte många andra gör, säger Darla Hall, Tanners mamma. Han är inte den enda åkaren i branschen som röker gräs, det gör de ju allihop."

Det som då skulle vara kul att spekulera i är: Vilka i branschen förutom Tanner röker gräs?
Enligt mamman alla, så varför frågar du eftersom du redan vet svaret ?
Citera
2008-12-17, 09:20
Medlem
siffetlocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zockerconny
Enligt mamman alla, så varför frågar du eftersom du redan vet svaret ?

Nu är det väl rätt självklart att hon inte menar att varenda skidåkare tar en gås.
Hon använder väl snarare det klassiska uttryckssättet: "Alla har/gör".

Vad tror ni om PK?
Citera
2008-12-17, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siffetloco
http://www.akaskidor.se/nyheter/article383801.ece

Som länken berättar, en av världens mest kända skidåkare blev tagen med maja i fickan. Att Tanner röker är ingen nyhet, det intressanta är det Tanner's mor berättar:

"– Han lever ett liv som inte många andra gör, säger Darla Hall, Tanners mamma. Han är inte den enda åkaren i branschen som röker gräs, det gör de ju allihop."

Det som då skulle vara kul att spekulera i är: Vilka i branschen förutom Tanner röker gräs?

Alla, säger hon ju...
Citera
2008-12-17, 13:49
Medlem
Rands avatar
Tror du får bättre svar på Freeride än här och där finns det redan en tråd föh..
Men ja, han är iaf inte den enda med tanke på att en av dessa skulle med och röka i våran stuga (jag röker inte men endel polare gör det).
Ska bli kul och se vad som händer med hans karriär nu, imo så steg han bara uppåt för min del då det inte direkt är någon nyhet att han rökte men grymt och stå för det såpass snabbt trots att han är världskänd. Go Tanner!
Citera
2008-12-17, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daum
http://www.washingtonpost.com/wp-srv/sports/longterm/olympics1998/sport/snowboard/articles/board11.htm

Vinnaren av slalom i snowboard OS 1998 blev ifråntagen sitt guld för att ha testat positivt för cannabis. Han fick senare tillbaka guldet. Ganska kul dock, tycker man borde få tidsavdrag för att ha rökt istället

Haha, helt sjukt att bli av med guldet för att ha rökt cb. Man får ju inga monsterkrafter kanske.
Citera
2008-12-17, 23:33
Medlem
Chamaica1s avatar
som minst sagt insatt i branschen så kan jag säga så här, Alla gör det utom Kaj och Sverre. En annan av de äldre svenska åkarna, xx (som tog sin frus efternamn..), har iofs. aldrig rökt men däremot så råkade han ta två muffins när han satt ensam hemma hos ett par av mina kompisar, det skulle han inte gjort... Försökte ringa hem och säga att han höll på att dö men klarade inte av att slå numret. När hobbybagarna kom hem och förstod vad som hänt så upplyste de honom om att de brukade ta en halv muffins var, och de röker varje dag. Kan bara ana hur det var för en ovetande ickerökare. Men han lärde sig nog att fråga innan man rotar i folks skafferi...

editerade bort namnet.
Senast redigerad av Chamaica1 2008-12-17 kl. 23:35.
Citera
2008-12-18, 03:43
Medlem
casdeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamaica1
som minst sagt insatt i branschen så kan jag säga så här, Alla gör det utom Kaj och Sverre. En annan av de äldre svenska åkarna, xx (som tog sin frus efternamn..), har iofs. aldrig rökt men däremot så råkade han ta två muffins när han satt ensam hemma hos ett par av mina kompisar, det skulle han inte gjort... Försökte ringa hem och säga att han höll på att dö men klarade inte av att slå numret. När hobbybagarna kom hem och förstod vad som hänt så upplyste de honom om att de brukade ta en halv muffins var, och de röker varje dag. Kan bara ana hur det var för en ovetande ickerökare. Men han lärde sig nog att fråga innan man rotar i folks skafferi...

editerade bort namnet.

Haha faen vad ball
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in