Som länken berättar, en av världens mest kända skidåkare blev tagen med maja i fickan. Att Tanner röker är ingen nyhet, det intressanta är det Tanner's mor berättar:
"– Han lever ett liv som inte många andra gör, säger Darla Hall, Tanners mamma. Han är inte den enda åkaren i branschen som röker gräs, det gör de ju allihop."
Det som då skulle vara kul att spekulera i är: Vilka i branschen förutom Tanner röker gräs?
Enligt mamman alla, så varför frågar du eftersom du redan vet svaret ?
Enligt mamman alla, så varför frågar du eftersom du redan vet svaret ?
Nu är det väl rätt självklart att hon inte menar att varenda skidåkare tar en gås.
Hon använder väl snarare det klassiska uttryckssättet: "Alla har/gör".
Som länken berättar, en av världens mest kända skidåkare blev tagen med maja i fickan. Att Tanner röker är ingen nyhet, det intressanta är det Tanner's mor berättar:
"– Han lever ett liv som inte många andra gör, säger Darla Hall, Tanners mamma. Han är inte den enda åkaren i branschen som röker gräs, det gör de ju allihop."
Det som då skulle vara kul att spekulera i är: Vilka i branschen förutom Tanner röker gräs?
Tror du får bättre svar på Freeride än här och där finns det redan en tråd föh..
Men ja, han är iaf inte den enda med tanke på att en av dessa skulle med och röka i våran stuga (jag röker inte men endel polare gör det).
Ska bli kul och se vad som händer med hans karriär nu, imo så steg han bara uppåt för min del då det inte direkt är någon nyhet att han rökte men grymt och stå för det såpass snabbt trots att han är världskänd. Go Tanner!
Vinnaren av slalom i snowboard OS 1998 blev ifråntagen sitt guld för att ha testat positivt för cannabis. Han fick senare tillbaka guldet. Ganska kul dock, tycker man borde få tidsavdrag för att ha rökt istället
Haha, helt sjukt att bli av med guldet för att ha rökt cb. Man får ju inga monsterkrafter kanske.
som minst sagt insatt i branschen så kan jag säga så här, Alla gör det utom Kaj och Sverre. En annan av de äldre svenska åkarna, xx (som tog sin frus efternamn..), har iofs. aldrig rökt men däremot så råkade han ta två muffins när han satt ensam hemma hos ett par av mina kompisar, det skulle han inte gjort... Försökte ringa hem och säga att han höll på att dö men klarade inte av att slå numret. När hobbybagarna kom hem och förstod vad som hänt så upplyste de honom om att de brukade ta en halv muffins var, och de röker varje dag. Kan bara ana hur det var för en ovetande ickerökare. Men han lärde sig nog att fråga innan man rotar i folks skafferi...
editerade bort namnet.
Senast redigerad av Chamaica1 2008-12-17 kl. 23:35.
som minst sagt insatt i branschen så kan jag säga så här, Alla gör det utom Kaj och Sverre. En annan av de äldre svenska åkarna, xx (som tog sin frus efternamn..), har iofs. aldrig rökt men däremot så råkade han ta två muffins när han satt ensam hemma hos ett par av mina kompisar, det skulle han inte gjort... Försökte ringa hem och säga att han höll på att dö men klarade inte av att slå numret. När hobbybagarna kom hem och förstod vad som hänt så upplyste de honom om att de brukade ta en halv muffins var, och de röker varje dag. Kan bara ana hur det var för en ovetande ickerökare. Men han lärde sig nog att fråga innan man rotar i folks skafferi...