Har nu formaterat min bärbara för att den behövde det. Skulle därefter glatt installera WoW som inte fungerade tidigare av någon anledning (fel på filerna tydligen)...
Första WoW gick utmärkt att installera (vilket det aldrig gjort tidigare) och tröck därefter i Burning Crusade-skivan. Det han ladda en procent ungefär tills det kom upp en text som en dataokunnig (som mig) inte förstår särskilt mycket av. Texten löd exakt så här:
Citat:
The file "C:\Program Files\World of Warcraft\Data\enGB\backup-enGB.MPQ : Background Downloader.app\Contents\MacOS\Blizzard Downloader" could not be written. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQTarget:

oMPQCopy)
Jag övervägde faktist att kontakta dom men har gjort det tidigare och de är mest svårnådda idioter i min mening. Kände därefter att jag skulle prova i Flashbacks eminenta datoravdelning.
Någon som vet vad detta fel beror på och/eller vad man kan göra åt detta? Skulle jättegärna vilja åtgärda problemet då jag fått expansionen och två månader speltid i tidig julklapp.
Skriv gärna om ni funderar någonting också. /Ludde