2010-04-18, 23:35
Medlem
krulle70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deep-Cal
Frågeområden i Hares psykopatichecklista

Att hon är psykopat konstaterades redan på första sidan i den här långa tråden.... Finns det nån som träffat henne i mer än 10 minuter som tycker hon verkar "normal", ens när hon är nykter? Nääää, tokigare får man leta efter. Det är väl därför hon söker sig ner i åldrarna. Det är lättare att impa på 20-åringar än på sina jämnåriga.
Citera
2010-04-23, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Jag trodde Victor var avklippt. Han har i alla fall distanserat sig från Hurtigs rättstvister och gått ut offentligt och bett exmaken om ursäkt:

http://realtid.se/ArticlePages/20100...tid174.dbp.asp

Man får väl säga att han tog sig ur den hemska röra han försatt sig i med värdigheten, relativt väl, i behåll.
Säger bara en sak: Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken.
Citera
2010-04-25, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krulle70
Att hon är psykopat konstaterades redan på första sidan i den här långa tråden.... Finns det nån som träffat henne i mer än 10 minuter som tycker hon verkar "normal", ens när hon är nykter? Nääää, tokigare får man leta efter. Det är väl därför hon söker sig ner i åldrarna. Det är lättare att impa på 20-åringar än på sina jämnåriga.

Hon skickade sms till mig där hon beskrev att hon gjorde White Room i fredags, och röjde stenhårt på Collage och Rose igår.. Varför tar du inte tag i ditt liv och slutar festa som om du vore 14?
Hon använder sin son som ett redskap för att jävlas med Ulf, hon bryr sig inte om sina vänner och skiter fullständigt i sin son, han är bara en "rolig sak" som hon vill ta fram när det passar henne..
hon kommer i mängder efter huvudförhandlingen när hon inser sina felsteg och sina misstag.
Största Egot ever!
Citera
2010-04-25, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
Hon skickade sms till mig där hon beskrev att hon gjorde White Room i fredags, och röjde stenhårt på Collage och Rose igår.. Varför tar du inte tag i ditt liv och slutar festa som om du vore 14?
Hon använder sin son som ett redskap för att jävlas med Ulf, hon bryr sig inte om sina vänner och skiter fullständigt i sin son, han är bara en "rolig sak" som hon vill ta fram när det passar henne..
hon kommer i mängder efter huvudförhandlingen när hon inser sina felsteg och sina misstag.
Största Egot ever!

Med andra ord kan du alltså skatta dig lycklig att du slipper bli ännu mera inblandad i den pågående såpan.
Citera
2010-04-28, 13:13
Medlem
Maurice Bishops avatar
En kompis som arbetar på norska Se&Hör påstår att hon har bollat med svenska kungen. Stämmer detta eller är det bara elaka rykten?
Citera
2010-04-28, 13:32
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurice Bishop
En kompis som arbetar på norska Se&Hör påstår att hon har bollat med svenska kungen. Stämmer detta eller är det bara elaka rykten?

hahaha, årets komik i så fall!
Att hon försökt råder knappast något tvivel om. Alla män med nån form av status har uppvaktats av Hurtig.
Citera
2010-04-28, 16:21
Medlem
http://photos.posh24.com/p/437834/l/...ingo_rimer.jpg

Utan att ta ställning i sakfrågan, vårdnadstvisten, så tycker jag hon är skitsnygg.
De gånger jag möter henne på stan så sticker hon ut med sin utstrålning och
unika fräschhet. Det är sanningen. Kanske är hon en gudinna eller en skata.
Men det är en helt annan fråga som jag inte vet nåt om.
Citera
2010-04-28, 16:34
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot

Utan att ta ställning i sakfrågan, vårdnadstvisten, så tycker jag hon är skitsnygg.

Nu skämtade du va?
Citera
2010-04-28, 17:55
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot

Ainsiktsmässigt så är hon ju verkligen allt annat än snygg...
Citera
2010-04-29, 08:39
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagerby
Ainsiktsmässigt så är hon ju verkligen allt annat än snygg...

JAg kan inte nog understryka sanningshalten i ditt påståenden. ALLT ANNAT ÄN...
Citera
2010-04-29, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gillian
Är själv från samma hemstad som hon, Kalmar, men jag bor inte där längre. Känner henne bara lite grann. Men känner två av hennes bästa vänner riktigt väl. Den ena vännen umgås flitigt med CH och de partar runt allt vad de har.

Jag talade själv i telefon med CH för ca en vecka sen. Kan inte säga vad det handlade om för jag vill inte outa mig. På ett sätt är det synd om henne, hon grät när vi pratade.

Denna kvinnan blir tyvärr aldrig bättre. Hon förstår inte sitt eget bästa. Vännerna + flera andra har försökt att styra henne i rätt riktning. Det går inte, hon lyssnar lite, kommer med störda invändningar och lyder råden under ca 1-2 dagar. Därefter är det tillbaks till samma skit igen.

Alltså, jag tror faktiskt inte hon kan riktigt rå för sitt egna beteende, det är som om hon har någon sjukdom, helt allvarligt alltså och inget illa menat.

Min slutsats är att hon är ett exempel på där det gått så överstyr att det är oåterkallerligt. Ingen har hittills lyckats komma en millimeter som framsteg..

Att denna gammla tant aldrig lär sig är sjukt, såg henne igår på Cafe Opera, Hon festade hejvilt och såg helt påtänd ut...
hon var där med någon ny toyboy, typ 18 år, tragiskt
Citera
2010-04-29, 13:23
Medlem
UltimateHybrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinne16
Att denna gammla tant aldrig lär sig är sjukt, såg henne igår på Cafe Opera, Hon festade hejvilt och såg helt påtänd ut...
hon var där med någon ny toyboy, typ 18 år, tragiskt

HAHA, har hon en ny Victor? :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in