Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Hmm. undrar NÄR det är dags för CH att tala ut. Vi vill ju lixom veta om Rapace doppat i grytan.
Kanske droppar hon bomben i en omslagsintervju med tidningen Mama. Bara vänta tills gravidkilona är väck och bebisen har passerat den där retliga perioden med hormonplitor i ansiktet som omöjliggör vackra bilder av en numer perfekt mamma m liten ljuvlig baby

??
Jag är beredd att tro att allt är bullshit och ett fantastiskt "pr-trick" för allas vår hovreporter CH. Att helt plötsligt knäppa exet på näsan med rykten om en ny baby med en av Sveriges hetaste skådisar.. när hon
precis hade förlorat vårdnadstvisten måste förstås ha känts riktigt bra för henne. Samtidigt kvarstår ju faktum att hon sågs med Rapace en del i våras och att han faktiskt skilde sig huller om buller...
Time will tell I guess.
Jag håller med dig, jag tror att hon håller tyst ang. ryktet om Rapace för att få mer uppmärksamhet. Undrar när hon kommer tala ut och om hon gör det? Att hon håller tyst kan iof även bero på att hon tar hand om sin lilla dotter. I vilket fall hoppas jag att hon ordnar upp sitt liv nu för barnens skull och att den riktiga pappan tar sin roll i det hela.
Jag vill bara fråga: tror du inte det finns en bebis alls eller du menar ryktet ang. Rapace när du säger PR-trick? Tolkade ditt inlägg lite så (ingen bebis) men jag är sjuk med influensa och feber så det kan vara min gröthjärna som fattar tom ännu sämre än vanligt
Lite halvt OffT: jag hamnade i den andra tråden om nakenbilderna. Ville inte bumpa den så därför kommenterar jag här. Jag såg inte en bild för jag skiter i vilket. Jag tycker bara att hela den tråden är vidrig. Sitta och kommentera hur hon ser ut och att bilderna postades alls från första början är i mitt tycke oerhört lågt. Visst att CH inte framstår som en oskyldig och trevlig kvinna alltid, men det där är att passera en gräns. Tycker inte att någon förtjänar en sån behandling.