2010-11-16, 00:13
Medlem
guldankans avatar
Är hon ett bra ligg?
Citera
2010-11-16, 00:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Du kan ha rätt men nu är hon i samma liga som Greven på Ängsö med ex & Leila K: "Jag snattar min mat" och paret i tråden Jocke "Qvarnis" Qvarnström - Bilkändis Kändisskvaller.

En ny TV serie med Robban?

Typ Grannfejden | Forumfejden på TV3:an
Ursäkta men vad i helvete menar du? Visserligen är det här totalt OT men ändå. Varför skriver du om Greven på Ängsö? Är du i gemäng med hans ex JP? Det är ju hon som är en toka, detta finns det ju faktiskt belägg för.
När du kom in i tråden visste du ingenting om C Hurtig och nu försöker du sabla ner tråden med OT?

Låt tråden handla om C Hurtig och inget annat.
Citera
2010-11-16, 16:53
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TransaHURTIG
Så vem är det då?

Vad är oddsen på kungen?
Citera
2010-11-16, 16:58
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Vad är oddsen på kungen?

Kungen trycker bara i tvåan på horor
Citera
2010-11-17, 00:31
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ursäkta men vad i helvete menar du? Visserligen är det här totalt OT men ändå. Varför skriver du om Greven på Ängsö? Är du i gemäng med hans ex JP? Det är ju hon som är en toka, detta finns det ju faktiskt belägg för.
När du kom in i tråden visste du ingenting om C Hurtig och nu försöker du sabla ner tråden med OT?

Låt tråden handla om C Hurtig och inget annat.

Just det, kom inte här och bre ut dig och prata strunt om Prinsessan / Grevinnan från andra trådar, det finns det papper på nu. Du skrev nyss
Citera
2010-11-18, 14:49
Medlem
Hmm. undrar NÄR det är dags för CH att tala ut. Vi vill ju lixom veta om Rapace doppat i grytan.

Kanske droppar hon bomben i en omslagsintervju med tidningen Mama. Bara vänta tills gravidkilona är väck och bebisen har passerat den där retliga perioden med hormonplitor i ansiktet som omöjliggör vackra bilder av en numer perfekt mamma m liten ljuvlig baby ??

Jag är beredd att tro att allt är bullshit och ett fantastiskt "pr-trick" för allas vår hovreporter CH. Att helt plötsligt knäppa exet på näsan med rykten om en ny baby med en av Sveriges hetaste skådisar.. när hon precis hade förlorat vårdnadstvisten måste förstås ha känts riktigt bra för henne. Samtidigt kvarstår ju faktum att hon sågs med Rapace en del i våras och att han faktiskt skilde sig huller om buller...

Time will tell I guess.
Citera
2010-11-18, 17:32
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Hmm. undrar NÄR det är dags för CH att tala ut. Vi vill ju lixom veta om Rapace doppat i grytan.

Kanske droppar hon bomben i en omslagsintervju med tidningen Mama. Bara vänta tills gravidkilona är väck och bebisen har passerat den där retliga perioden med hormonplitor i ansiktet som omöjliggör vackra bilder av en numer perfekt mamma m liten ljuvlig baby ??

Jag är beredd att tro att allt är bullshit och ett fantastiskt "pr-trick" för allas vår hovreporter CH. Att helt plötsligt knäppa exet på näsan med rykten om en ny baby med en av Sveriges hetaste skådisar.. när hon precis hade förlorat vårdnadstvisten måste förstås ha känts riktigt bra för henne. Samtidigt kvarstår ju faktum att hon sågs med Rapace en del i våras och att han faktiskt skilde sig huller om buller...

Time will tell I guess.

Jag håller med dig, jag tror att hon håller tyst ang. ryktet om Rapace för att få mer uppmärksamhet. Undrar när hon kommer tala ut och om hon gör det? Att hon håller tyst kan iof även bero på att hon tar hand om sin lilla dotter. I vilket fall hoppas jag att hon ordnar upp sitt liv nu för barnens skull och att den riktiga pappan tar sin roll i det hela.

Jag vill bara fråga: tror du inte det finns en bebis alls eller du menar ryktet ang. Rapace när du säger PR-trick? Tolkade ditt inlägg lite så (ingen bebis) men jag är sjuk med influensa och feber så det kan vara min gröthjärna som fattar tom ännu sämre än vanligt

Lite halvt OffT: jag hamnade i den andra tråden om nakenbilderna. Ville inte bumpa den så därför kommenterar jag här. Jag såg inte en bild för jag skiter i vilket. Jag tycker bara att hela den tråden är vidrig. Sitta och kommentera hur hon ser ut och att bilderna postades alls från första början är i mitt tycke oerhört lågt. Visst att CH inte framstår som en oskyldig och trevlig kvinna alltid, men det där är att passera en gräns. Tycker inte att någon förtjänar en sån behandling.
Citera
2010-11-18, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy

Time will tell I guess.
Tror också hon såg sin chans att mjölka lite PR ur Rapace-ryktena. All uppmärlsamhet är bra uppmärksamhet liksom. Sorgligt bara att man t.om utnyttjar en baby för det.
Citera
2010-11-18, 20:22
Medlem
Det är ytterst tveksamt till att Rapace är pappa med tanke på att han själv har gått ut och dementerat det vid flera tillfällen både via tidningar och tv. Varför gå ut och helt bestämt säga att - Nej det är INTE jag som är pappa, inte en chans om det sen skulle visa sig att det var så då ett faderskapstest med all säkerhet kommer att bli nödvändigt!
Då är han ju helt slut i huvudet! Nej istället tycker jag att det är skamligt att Hurtig inte har gjort ett uttalande och dementerat det med tanke på alla barn som är inblandade.
Men sen är ju hon som hon är också. Slår man upp mediakåt/kändiskåt så finns en bild på henne! Man kan ju självklart ha en hel massa åsikter om Ola, men Hurtig och hennes skillsmässa/förlorad vårdnad/mordförsök säger ju en hel del om henne....
Citera
2010-11-18, 21:19
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm86
Det är ytterst tveksamt till att Rapace är pappa med tanke på att han själv har gått ut och dementerat det vid flera tillfällen både via tidningar och tv. Varför gå ut och helt bestämt säga att - Nej det är INTE jag som är pappa, inte en chans om det sen skulle visa sig att det var så då ett faderskapstest med all säkerhet kommer att bli nödvändigt!
Då är han ju helt slut i huvudet! Nej istället tycker jag att det är skamligt att Hurtig inte har gjort ett uttalande och dementerat det med tanke på alla barn som är inblandade.
Men sen är ju hon som hon är också. Slår man upp mediakåt/kändiskåt så finns en bild på henne! Man kan ju självklart ha en hel massa åsikter om Ola, men Hurtig och hennes skillsmässa/förlorad vårdnad/mordförsök säger ju en hel del om henne....

Man MÅSTE inte göra faderskapstest
Citera
2010-11-19, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Man MÅSTE inte göra faderskapstest

Nej såklart man inte behöver om man vill ha "fader okänd" på födelsebeviset. Eller om det är någon annan som är pappa och är 100 på att han är det! Då är det bara för honom att skriva under så är det klart!
Citera
2010-11-19, 18:00
Medlem
UltimateHybrids avatar
Det är så mycket fel på den här kvinnan att fan vet vart man skall börja.
Hoppas Victor och Hurtig gjort en revival och har barnet tillsammans. De två förtjänar varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in