Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Nej men hej, Catarina!!!!
Jag känt Uffe i många herrans år, och det finns ingen annan brutta i hans liv som klagat på såna saker. Vad är det för dumheter??
Däremot hade han ju många tjejer - men vem har inte det?
Hon, däremot, är helt jävla skvatt galen. Och då menar jag bindgalen. Men jävligt duktig på att manipulera småbrudar som valsar efter henne ett kort tag. Jag gissar att du är en sådan bisexuell stureplansgroupie?
Kan bara hålla med!
Hon är bland de mest skruvade människor jag någonsin stött på, efter att hon druckit lite. Och då har man träffat på en hel del skruvade människor genom åren...
Nykter är hon väl helt ok, lite inställsam kanske, men det är inget ont i det. Men så fort hon blir lite packad förändras hon helt och hållet, raggar till både höger och vänster.
Undertecknad blev erbjuden en trekant tillsammans med min tjej som hon raggade på ganska hårt, efter att hon försökt stöta på mig helt öppet. Dagen efter messar hon mig och dyker upp på mitt jobb där hon låtsas att hon vill ha hjälp med en grej (kan inte berätta vad det är utan att outa mitt yrke). Hon är helt oblyg ute på krogen (har stött på henne en hel del sedan dess) och stöter på alla som hon tror hon kan få något utav....hon är bara en jobbig kärring.
Till grejen hör att jag gärna hade ställt henne, men min brud lackade fett och jag var tvungen att spela förolämpad