2009-07-08, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebra43
Jag råkar vara mer insatt än Thomas i detta ämne och undrar stillsamt vem av de två i detta förra äkta par som är psykopaten. Inte är det Catarina Hurtig som jag känt i nästan hela hennes liv. Plus blablala...

Hur kan du, som utomstående, vara mer insatt än Thomas?

Vet du också om att jag knullade Catarina i januari?

Jag väntar också på hennes roman....
Senast redigerad av Classique 2009-07-08 kl. 04:12.
Citera
2009-07-10, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Nej men hej, Catarina!!!!

Jag känt Uffe i många herrans år, och det finns ingen annan brutta i hans liv som klagat på såna saker. Vad är det för dumheter??

Däremot hade han ju många tjejer - men vem har inte det?

Hon, däremot, är helt jävla skvatt galen. Och då menar jag bindgalen. Men jävligt duktig på att manipulera småbrudar som valsar efter henne ett kort tag. Jag gissar att du är en sådan bisexuell stureplansgroupie?

Kan bara hålla med!
Hon är bland de mest skruvade människor jag någonsin stött på, efter att hon druckit lite. Och då har man träffat på en hel del skruvade människor genom åren...
Nykter är hon väl helt ok, lite inställsam kanske, men det är inget ont i det. Men så fort hon blir lite packad förändras hon helt och hållet, raggar till både höger och vänster.
Undertecknad blev erbjuden en trekant tillsammans med min tjej som hon raggade på ganska hårt, efter att hon försökt stöta på mig helt öppet. Dagen efter messar hon mig och dyker upp på mitt jobb där hon låtsas att hon vill ha hjälp med en grej (kan inte berätta vad det är utan att outa mitt yrke). Hon är helt oblyg ute på krogen (har stött på henne en hel del sedan dess) och stöter på alla som hon tror hon kan få något utav....hon är bara en jobbig kärring.

Till grejen hör att jag gärna hade ställt henne, men min brud lackade fett och jag var tvungen att spela förolämpad
Senast redigerad av Steinberg 2009-07-10 kl. 15:36.
Citera
2009-07-10, 15:58
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinberg
Till grejen hör att jag gärna hade ställt henne, men min brud lackade fett och jag var tvungen att spela förolämpad
Ibland har man inte turen med sig
Citera
2009-07-10, 16:14
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:

Det går nog fler tåg, ska du se.

Det är så lätt att komma till där, att det inte ens är någon sport.
Citera
2009-07-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Det går nog fler tåg, ska du se.

Det är så lätt att komma till där, att det inte ens är någon sport.

haha, jag vet, har märkt det. problemet är att hon verkar snacka både till höger och vänster om vilka hon ligger med och eftersom vi typ umgås i samma sketna kretsar är jag lite rädd att min tjej skulle få nys om något hände. Men tro mig, när läget infinner sig, kommer jag vara beredd
Citera
2009-07-12, 11:52
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
haha, jag vet, har märkt det. problemet är att hon verkar snacka både till höger och vänster om vilka hon ligger med och eftersom vi typ umgås i samma sketna kretsar är jag lite rädd att min tjej skulle få nys om något hände. Men tro mig, när läget infinner sig, kommer jag vara beredd

Inte för att vara störig men av erfarenhet kan jag säga:
Dont go there. Du kan råka riktigt illa ut om hon skulle ångra sig dagen efter. Du kan bli anklagad för allt möjligt.
Citera
2009-07-14, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Inte för att vara störig men av erfarenhet kan jag säga:
Dont go there. Du kan råka riktigt illa ut om hon skulle ångra sig dagen efter. Du kan bli anklagad för allt möjligt.

jo, har hört en del storys om hennes lögner, man får nog passa sig där...tack för omtanken.
Citera
2009-07-14, 10:17
Medlem
Trustorhärvans avatar
Vem?

Vem finansierar hennes resor?
Ritz, Eden Roc Entibes, Hotel Metropole Monte Carlo osv.....

http://www.finest.se/ladylike

//
Citera
2009-07-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trustorhärvan
Vem finansierar hennes resor?
Ritz, Eden Roc Entibes, Hotel Metropole Monte Carlo osv.....

http://www.finest.se/ladylike

//

Frågan är bara varför i helvete dem gör det?
Citera
2009-07-21, 20:25
Medlem
var är hon vad gör hon?

Någon som vet var hon tagit vägen? Vad hon sysslar med?
Citera
2009-07-23, 12:00
Medlem
Jag har blivit vän med Catharina på Facebook. Hon har precis ändrat sin profilbild där hon sitter i ett par överdimensionerad solglasögon i seglarjacka någonstans ute i skärgården. Intill den uppdaterade bilden står texten "When I Met My Girl" ♥. Och vem har tryckt "Gilla" knappen här? Jo, Claes Elfsberg!! Känns lite gubbsjukt och man undrar vad nu bajsmannen har för avsikter?
Citera
2009-07-23, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realtid
Någon som vet var hon tagit vägen? Vad hon sysslar med?
Med photoshop kan man sitta hemma i Tumba och göra
bilder som ser ut att vara tagna i Monte Carlo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in