Jag trodde det skulle vara ännu fler faktiskt. I framtiden kanske man kan söka på gruppvåldtäkt och då lär ju resultatet bli mörkt, eller hur man ska säga "det".
Hoppas verkligen att upphovsmännen till dessa sidor har skött sina kort rätt så det inte går att sätta dit dom. Dom gör ett otroligt bra jobb. Även jag har hittat kräk i mina stadsdelar.
Varför inte hjälpa till? Payson, eller gå till tingsrätten själv, sen länka vidare informationen till siten.
Nyfiken på den ensamme grannen som verkar lite skum? Tingsrätten kanske har svaret. Inte alla som myser ha en granne som är dömd för att ha stoppat sin mun i mun och stjärt på ett litet barn.
Om man tycker synd om pedofiler som avtjänat sitt straff?
Ett gyllene tillfälle för de som vill påvisa en gång för alla att invandrare är överrepresenterade inom gruppvåldtäkter t.e.x, bara att skicka lite uppgifter till de ansvariga för hemsidan, förhoppningsvis så kanske några skygglappssvenssons vaknar till liv och inser verkligheten. En annan fin sak man kan göra är att printa ut uppgifterna med namn och bild och tapetsera gärningsmannens bostadsområde med...äntligen kanske lite rättvisa kan skipas i detta slumrande land.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!