Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-13, 12:09
Medlem
gybes avatar
Hej.

Jag har ett problem med msn. Msn stänger ner sig själv. Det kommer upp en ruta som säger att msn har stött på problem och måste avslutas. Jag har gjort alla uppdateringar som jag har hittat men programet fortsätter att stänga ner sig. Jag kör vista om det hjälper till att veta.

/gybe
Citera
2008-12-15, 01:45
Medlem
ZeroGravitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gybe
Hej.

Jag har ett problem med msn. Msn stänger ner sig själv. Det kommer upp en ruta som säger att msn har stött på problem och måste avslutas. Jag har gjort alla uppdateringar som jag har hittat men programet fortsätter att stänga ner sig. Jag kör vista om det hjälper till att veta.

/gybe

Guide:

1. Vista suger.
2. Avinstallera msn.
3. Starta om.
4. Installera om msn.

Hoppas det hjälpte.
Citera
2008-12-15, 12:56
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroGravity

1. Vista suger.

Vista suger inte alls! lär dig använda det istället.
Citera
2008-12-15, 17:20
Medlem
ZeroGravitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
Vista suger inte alls! lär dig använda det istället.

Haha det var ganska luddigt skrivet där måste jag säga. Vista är inte avancerad matematik att lära sig. Jag använder XP Pro, Vista Ultimate, och olika linux dist. Du borde kanske lära dig lite saker

Du tycker inte det är konstigt att de från Microsoft ska släppa windows 7 ASAP, och att 90% av allmänheten och experter säger Vista = Millenium?

Haka inte upp dig på en massa trams, jag gav hnm en bra guide. Lade tillochmed till lite världskännande kunskap, var glad istället.
Citera
2008-12-15, 19:50
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Haha det var ganska luddigt skrivet där måste jag säga. Vista är inte avancerad matematik att lära sig. Jag använder XP Pro, Vista Ultimate, och olika linux dist. Du borde kanske lära dig lite saker

Du tycker inte det är konstigt att de från Microsoft ska släppa windows 7 ASAP, och att 90% av allmänheten och experter säger Vista = Millenium?

Haka inte upp dig på en massa trams, jag gav hnm en bra guide. Lade tillochmed till lite världskännande kunskap, var glad istället.

a sorry om det lät argt. lackar bara ur på folk som tycker vista suger och vill behålla XP.
det var ju samma tjafs när XP kom. då ville alla surkärringar ha kvar win 98.

men du verkar ha koll på grejjerna. har lite koll jag med vill jag bara lägga till. är inte helt bakom flötet.
håller med dig om att vista liknar ME då win 7 kommer snart.

btw jag är jävligt glad
Citera
2008-12-17, 21:13
Medlem
ZeroGravitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
a sorry om det lät argt. lackar bara ur på folk som tycker vista suger och vill behålla XP.
det var ju samma tjafs när XP kom. då ville alla surkärringar ha kvar win 98.

men du verkar ha koll på grejjerna. har lite koll jag med vill jag bara lägga till. är inte helt bakom flötet.
håller med dig om att vista liknar ME då win 7 kommer snart.

btw jag är jävligt glad

Mjo, vi får ju se hur Windows 7 kommer att se ut och fungera!
Citera
2008-12-17, 22:57
Medlem
X_surfers avatar
Citat:

Snack Vista gör allt som XP gör och gör det bättre.
Vista har däremot hittills sålt betydligt sämre än vad MS hade hoppats på.
Vad folk tycker rent allmänt om Vista bryr jag mig inte ett dugg om, dom flesta Vista motståndare jag känner har inte ens använt systemet alls.
Citera
2008-12-17, 23:34
Medlem
ZeroGravitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Snack Vista gör allt som XP gör och gör det bättre.
Vista har däremot hittills sålt betydligt sämre än vad MS hade hoppats på.
Vad folk tycker rent allmänt om Vista bryr jag mig inte ett dugg om, dom flesta Vista motståndare jag känner har inte ens använt systemet alls.

Och vad får dig att tro att jag bryr mig vad du tycker?
Skriv inte till mig om du inte har något vettigt att skriva om...

OnT: Gybe, har du testat en ominstallation av msn?
Citera
2008-12-17, 23:45
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Och vad får dig att tro att jag bryr mig vad du tycker?
Skriv inte till mig om du inte har något vettigt att skriva om...

OnT: Gybe, har du testat en ominstallation av msn?

Jag svarade på ett påstående du gjort i en offentlig tråd på ett offentlig forum, hur mycket du bryr dig om mitt inlägg eller vill läsa det struntar jag fullständigt i.

till ts:

avinstallera msn, och kolla efter överblivna filer i program files -> windows live -> Messenger ta bort dessa och prova med att installera om
Senast redigerad av X_surfer 2008-12-17 kl. 23:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in