2008-12-12, 21:03
Medlem
DeadlySins avatar
Det här är ett skumt problem jag har haft i några veckor; Meddelanden som kontakter skickas levereras inte till mig.
Om jag är utloggad så får jag dem, men annars står det bara "*** skriver ett meddelande" och sen bara blankt när den trycker på skicka.
Jag har prövat att installera om msn, uppdatera datorn, använda annan msn-version och annat modem, men inget funkar!

Måste jag installera om datorn för att fixa detta problem?

Finns det någon drivrutin jag kan installera? (Använder fujitsu siemens AMILO Xi 1546)
Citera
2008-12-15, 01:50
Medlem
ZeroGravitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadlySin
Det här är ett skumt problem jag har haft i några veckor; Meddelanden som kontakter skickas levereras inte till mig.
Om jag är utloggad så får jag dem, men annars står det bara "*** skriver ett meddelande" och sen bara blankt när den trycker på skicka.
Jag har prövat att installera om msn, uppdatera datorn, använda annan msn-version och annat modem, men inget funkar!

Måste jag installera om datorn för att fixa detta problem?

Finns det någon drivrutin jag kan installera? (Använder fujitsu siemens AMILO Xi 1546)

Det är ett ganska vanligt problem som brukar gå över ganska snabbt. Konstigt att du har haft så i flera veckor! Om besvären inte släpper tycker jag du ska uppsöka läkare!
Citera
2008-12-15, 15:09
Bannlyst
Konstgit. testa formatera.
Citera
2008-12-15, 21:10
Medlem
Har liknande problem. Jag kan inte skriva till en i England, han måste skriva till mig först för att jag ska kunna skriva till honom.
Vad är det för fel? Har ominstallerat ett par ggr men hjälper inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in